Killer7

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 2 nov 2003.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Deze game van capcom spreekt mij erg aan vanwegen de sur-realistische cell-shaded graphics.
    De kleuren maken dat sfeer van de game eng en onheilspellend is, en toch heb je het gevoel dat je door een groot esher schilderij heen loopt.
    Waneer de game uit komt of wat voor gamplay de game zal bevatten is nog niet bekent, hoewel aan de trailer tezien is dat de gameplay of als de oude game duck hunt of time crisis kan zijn, of weer als als een 1st person shooter, of als een 3rd person shooter.
    Alle drie kan natuurlijk ook, maar het is nog maar een kwestie van tijd voordat dat bekent is.
    Ik kijk erg uit naar deze game...

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    nah, geef mij maar realisme, ik hou niet zo van cellshaded. btw is in zwart typen niet iets beter voor onze ogen dan met rood?

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ziet er erg mooi uit, hopelijk dat de rest ook niet zo standaard word dan (XIII). :cool:

4. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat dat wel leuk bij het onderwerp zou staan, en sinds waneer doet rood zeer aan iemands ogen ??! :cool: :cool: :cool:

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik had ergens gelezen (weet niet waar, maar ik dacht NGC of cubezone.nl ofzo) dat je zeg maar je eigen verhaal schrijft. je kiest uit een aantal opties (bijvoorbeeld ga naar keuken/buiten/boven/slaapkamer/ziekenhuis en dat soort ongein) en zodra er actie is ga je naar 1st/3th person.. en knallen maar.. dat alles natuurlijk met flink wat filmpies enzo..

ik zeg niet dat alles klopt wat ik zeg hoor.. maar ik kan me er vaag iets van herrineren dat ik dit gelezen heb..

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    die trailer duurt bij mij wel érrug lang zeg, :{
    moet t nu dus zonder trailer doen...

7. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    gek, ik had em binnen 10 seconden !!

8. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Het lijkt wel verdacht veel op XIII....

9. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    What The F**k !!!?
    de enige overeenkomst met XIII is dat Killer7 ook cell-shaded graphics gebruikt, maar verder zie ik geen duidelijke overeenkomst !!!
    Je kan net zo goed zeggen dat Donald Duck op Kuifje lijkt omdat ze beiden getekent zijn|:- |:-

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, het is best duidelijk te merken dat ze allebei cellshaded zijn, dus dat vindt ik een best duidelijke vergelijking..
    Maar om Donald duck te vergelijken met die fake wannabee detective Kuifje!! :mad:
    (Nee, ik ben gewoon een grote fan van donald duck, ben al sinds m'n 4e lid, niet dat dat jullie interesseert ;))

Maar evengoed, ik vind deze stijl cellshaded wat.. vreemd. 'k Ga 'm dus ook vast niet halen.

Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  11. sneaky

sneaky Guest

ja ik vind cell shaded ook maar niks.Geeft een raar gevoel.Niet echt een game gevoel

12. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    cell shaded heeft een game een speciale sfeer... ok.. je hoeft het niet leuk te vinden maar toch.. het geeft iets speciaals aande game.
    ik moet eerlijk zeggen dat ik ook vind dat er de laaste tijd een overkill aan cell shaded games is.. maar deze lijkt me best goed. (evenals XIII)

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    je moet dit spel niet op screenshots kijken, de trailers zijn pas goed!

dit spel ga ik zeker in de gaten houden, CAPCOM is lekker bezig op de cube :9

14. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ff de trailer downloaden dan maar :) ziet er wel interessant uit...

weet iemand of dit klopt? kan wel wat worden, origineel zeker, maar dan moet het ook goed uitgewerkt worden :)

bij mij wel ;)

[offtopic]
    [/offtopic] Ik ook!! :p

Deel Deze Pagina