Sloghut 1027 sloghut 1027 is n level van Munch oddyssee,zat in mn reward pack, kan iemand mij zeggen, wanneer ik met 9 engeneers aan zo'n zaal ben gekome, waar het stikt van die hondjes en sligs met geweertjes hoe ik die moet kapot krygen?; met munch kan ik wel n gryparm bediene waar ik bomme mee kan losse, maar die arm zit in n andere zaal; iemand hulp?
euhm zo me van ie klopjes me de right tumbstick? wow da gaat inderdaad lang dure, per mannetje moet ge dan drie/vier keer sterve kzal probere bedankt
Ja zo heb ik het gedaan, eerst ff zelfmoord gepleegd door op de mijnen te staan daardoor vermoord je die honden ook meteen en toen al die sligs met geweertjes geramd.
QWHAHAHAHAHAH je moet er gewoon langsheen rennen man! je pakt een voor een di emannetjes op en je rent er langs. gooit ze in de put ze vliegen omhoog en al sje ze allemaal hebt laat je ze de switch overhalen, gaat toch niet je mannetje exrpess dood laten gaan???????
er zijn een paar sloghuts, bij die eerste moet je gewoon per mannetje rennen, bji die 2de moet je met munch die kraan bedienen en dan eerst die sligs opakken en in de put gooien, daarna moet je met de zapper die beesten zappen en zo erlangs, of je moet via abe en het onzichbaarheids drankje en de jump powerup steeds de engineers die daar staan redden, je kunt zo ook de sligs opakken en op de mijnen gooien. weet niet precies welke 1027 is dus
HIER kun je een walkthrough vinden. Ik heb hem zelf 2 keer gebruikt omdat ik echt vastzat (en na een uur of 7 gamen kon ik niet helemaal helder meer denken ). Kan dus af en toe wel makkelijk zijn als je niet weet wat precies de bedoeling van een level is
Ik zit daar nu ook juist. Ook de game met reward pack gekregen. Volgens mij moet ge dus gewoon alles voorbijrennen met abe en zo een mudokan in je handen. Vanavond nog eens proberen ze.