Soul Calibur

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jeruzame, 23 okt 2003.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Plaats hier je vragen, opmerkingen, cheats, etc. over Soul Calibur II (mods: misschien een centrale thread van maken?)

Er zijn al een aantal hints geplaatst op XboxWorld.nl: check http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=cheats&id=85

Mijn vraag:

Als je in Practise mode iemand raakt, dan verschijnen er cijfertjes. Wat houden die cijfertjes precies in? Betekent het dat als je iemand raakt met een hit van bijvoorbeeld 15, dat er dan 15% van het leven van de tegenstander afgaat?

Edit: S.v.p. "Soul Calibur II" als titel maken. Ben ik per ongeluk de 2 vergeten, sorry |:- :)

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  2. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niet dat het in procenten gaat want ik heb ook al zo vaak in practice mode hits van bijv. 105 gehad dat zou beteken dat je met één goede klap in een keer dood bent

3. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die nummers zijn er gewoon om schade te kunnen "meten". Het is niet in percentages, omdat je in options en in versus mode de healthmeter kunt aanpassen dus dat zou (sowieso) niet handig zijn.

Aangezien Ivy een move (Summon Suffering) heeft die standaard 90 'punten' schade doet en healthmeter daarvan tussen 1/3 en 2/3 van afgaat denk ik dat je totale healthmeter standaard rond de 250 'punten' is.

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  4. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Meer dan 100% zou theoretisch moeten kunnen hoor, want je kan de health op maximaal 200% zetten. In de praktijk klopt dat inderdaad niet, vandaar dat ik het niet begreep.

Ik had het met Headcollector1 over via MSN en hij zei ook dat 100% waarschijnlijk 250 punten zou zijn. Ik vermoed dat dat klopt...

5. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het eigenlijk uit wat voor een level je hebt???
    Ik heb nou lvel 61 of 62 Iron hero.

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na level 72 kan je pas Lizardman halen.

7. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat het enigste waarvoor die levels zijn, word je niet sterker ofzow???

8. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Als je battles wint, verdien je geld. Met dat geld kun je wapens, kostuums en andere extra's kopen. Hoe hoger je level, des te meer geld je zult hebben en des te meer goodies.

Over de wapens gesproken, ik snap de ballen van al die symbolen. De enige die ik snap is het symbool dat je leven langzaam minder wordt. Weet iemand toevallig een site waar alle symbolen worden uitgelegd?

9. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Op GameFAQs zijn er zat FAQs met info over de wapens. Natuurlijk kun je ook altijd de officiele Guide aanschaffen.....not! 8)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch ook gewoon op Y drukken als je bij een wapen bent , dan krijg je de Icon Legend en staat alles uitgelegd of bedoel je dat niet?
    Btw kunnen we hier niet ook de records van Time Attack mode en Survival neerzetten(dat geeft weer een langere speelduur van de game)

Laatst bewerkt: 1 nov 2003
  11. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat bedoel ik zeer zeker en dat wist ik helemaal niet. Morgen ff proberen... :)

Erg bedankt voor de tip!

12. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Doet het wel.. Erg handig dat.. :)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie record op Extra Survival Standard mode? Mijne 37 wins met Mitsurugi.

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een soul charge level 3 ofzo?

15. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Aye, er is Soul Charge level 3. Check pagina 13 van dat dunne vodje dat de handleiding is maar, daar staat er wat info over.

Ik ben tot nu toe niet verder gekomen dan 31 met Ivy. Ben te veel druk geweest om met Yoshimitsu alle WMM missies nog eens te doen :)

16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    haha lol ik ook 37 met Raphael moest tegen Cervantes ik ging helemaal mis alle tricks helemaal verkeerd :9

17. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    *NEW* Record

63 met Raphael :D extra survival standard

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb al wel een tijdje die hele weapon mode of hoe heet het uitgespeelt. en alle wapens enzo.

Alleen vind ik paar dingen raar:

1) ik kan lizardman, assassin en berzerker enzo niet kiezen in extra survival mode bijv. wel in practise of VS maar meer niet.

2) Hij slaat bij mij extra arcade tijden nooit op. er komt wel een lijst die al is voorgeprogrameert, maar als ik snelle tijd haal kom ik niet in die lijst te staan. is dat bij anderen ook zo?

verder vin dik het wel een van de beste ( of de beste) fight game tot nu toe gemaakt. zit heel goed in elkaar met die wapens, net zoals Doa3 dat had zonder wapens. waar is dat Soul Calibur boek trouwens te koop????

19. boo-shem-ee

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kun je Lizardman/Berserker/Assasin niet gebruiken in speelmodussen waarin je een einde hebt (ook hebben ze geen profiel en exhibition filmpje). Volgens mij kun je ze wel in Survival/Versus/Team Battle/Practice gebruiken, kan het momenteel niet controleren.

Je tijden in Arcade mode worden niet opgeslagen als je een keer het gevecht verliest en het Continue-scherm krijgt. Net zoals bij Time Attack, hoewel je daar bij een verlies niet verder kunt spelen. Is wel jammer dat ze dat niet zoals in DOA3 gedaan hebben (waarbij je als je een gevecht verliest kunt doorgaan en met geluk nog een toptijd kan halen).

Ik heb overigens gisteren een tijdje Extra Survival > Deathmatch met de grap-wapens (die laatsten) zitten spelen. Was wel geinig, vooral toen ik Calamity Symphony met Ivy wist uit te voeren en ik heel de tijd dat "boing!" geluidje kreeg :)

20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    vind die laatste wapens maar nix hoor ze doen weinig damage en doen nog zo'n dom geluid soul charge level drie is gewoon zo'n aanval met blauwe storm en dat vuur enzo unblock baar toch?

Deel Deze Pagina