[GBA]Pokemon Sapphire - Hulp nodig

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Dioga, 3 nov 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

WOOAH!
    Puzzeltijd :+

Ok, ik ben zelf niet zo'n puzzelaar. Moeke had ik om hulp gevragen maar zij wist het antwoord jammer genoeg ook niet.
    Maar goed: Een screenie uit Pokemon Sapphire. Ik zit vast op een stukje waar ik achter een submarine van Team Aqua zat (spannend!!! 8) :+ ), nu heb ik die na lang zoeken gevonden en kwam ik in een grot vol simpele puzzeltjes. Teminste, totdat ik deze tegenkwam.
    Het zit zo: Ik kan de stenen verschuiven, wanneer ik onder de steen sta gaat ie naar boven, wanneer ik links van de steen sta ga ik naar rechts. Sta ik boven de steen gaat ie naar onder, sta ik rechts van de steen dan gaat ie naar links. Als je in 't midden van 't pad kijkt zie je een opening, daar moet ik zijn. De vraag is hoe kom ik daar? De middelste steen kan alleen naar boven worden gschoven en daardoor valt ie vanzelf voor de opening die de doorgang verspert.
    Iemand die dit heeft gehaald? Of iemand die een oplossing weet?

Ik dank u bij voorbaat _O_

2. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoevaak kan jij ze verschuiven? Want als je ze meerdere keren kan weet ik hem (denk ik:+ )

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik kan elke steen zovaak verschuiven als ik wil. Maar ik kan ze niet verschuiven als er iets voor ligt, muur of andere steen ofzo.

4. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is irritant uitleggen, onderste midden steen omhoog, steen daarnaast naar rechts, dan die(onderste) midden steen naar links.
    Daarna de steen die blokeert omhoog en de steen links ervan(in deze staat van het plaatje) naar links. daarna de steen boven deze omhoog. dit ook doen aan de andere kant zodat je de blokeerrende aan de kant kan schuiven.
    :+ beetje vaag maarja :+

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je die steen ook de grot in duwen?

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Of het is toevallig of je uitleg was goed, of Joris z'n uitleg op IRC was goed maar ik heb 't iig gehaald :D
    Ben begonnen met de middelste en heb daarna alles naar buiten geschoven voor zover dat mogelijk was. toen heb ik bij de bovenste stenen eerst de linker omhoog geschoven, daarna de rechter en toen kon ik de middelste naar links schuiven. Daardoor kon ik naar de uitgang.

_O_ Bedankt _O_

7. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan ben ik geeneens starmember geworden :+
    Mare is Sapphire een goede game? Wil hem miss kopen voor in de vakantie

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Je duwt de middelste steen van de 3 onderste naar voren. Dan schuif je de linker daarvan naar links. De eerste steen die je had verschoven verschijf je nu naar rechts. Dan duw je de middelste van de 3 nog niet verplaatste stenen naar voren, waardoor je degene links en rechts naar buiten kunt schuiven. Dan is het niet zo moelijk meer, want je duwt de stenen links en rechts van de tunnel en degene i het midden schuif je opzij en je kan er langs.

Duidelijk?

9. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Leuk poppetje trouwens!

10. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

hahah ben je ook illigaal bezig:+

een emulator en een pokemon rom gebruiken

11. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: [GBA]Pokemon Sapphire - Hulp nodig

tch tch tch...admins toch!}:] O-)

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Re: Re: Re: [GBA]Pokemon Sapphire - Hulp nodig

Sapphire is leuk. Leuker zowiezo als de oudere pokemon spellen. Komt vooral doordat de graphics beter zijn, je komt steeds verschillende gebouwen tegen. Wat me opviel bij de oudere gameboy color pokemon spellen was dat je gebouwen alleen kon onderscheiden door een klein bordje. Nu ziet een pokecenter er anders uit dan een pokemar(k)t. Ik weet niet of het bij oude pokemon spellen ook zo was (die speelde ik nooit omdat ik ze niet leuk vond) maar nu kun je veel sneller door de wereld heen bewegen. Je kan rennen inplaats van lopen, fietsen. Over water met een pokemon, onder water door. Daarnaast is er een nieuwe battle optie bijgekomen, dual battle. Je vecht nu met 2 pokemon tegen 2 pokemon, soms wanneer je tegen sterke pokemon vecht moet je best een beetje tactiek gebruiken.

Ssssssssstttt ;)

Deel Deze Pagina