ik heb sinds kort ook return to castle wofenstein in bezit maar ik ben nog niet in het bezit van een sniper gun waar ik oom mee kan zoomen en tevens kan schieten zoals je in halo dat ook kan...inzoomen en schieten! met dark vision!...of moet ik nog een aantal levels verder zijn?....ik meen al best ver te zijn ! maar ik heb allen een binocular in bezit en ander wapens! maar nog geen SNIPER GUN MET NIGHT VISION EN ZOOMING!!!!!........wie heeft dit spel en kan mij daar bij helpen!
Ehh, volgens mij krijg je de echte sniper in het level als je in zo'n groen level zit dat je een duitskamp moet infiltreren. Als je bij zo'n parachute kijkt ligt daar ook een lijpe sniper met een über scope
Je kan al zeer vroeg in het spel je Mauser 'upgraden' met een scope, die moet je alleen wel vinden (tegenkomen). Waar die ligt weet ik niet though
ja in de bossen loop je rond een bos je gaat naar een duitse kamp in een huisje ligt daar de scoop voor je mauser die met de nightvision krijg je ook in die missie
Hij bedoelt dat je de sniper met nightvision niet kan gebruiken op Xbox Live. :{ Dat was echter al lang gezegd. Over de ammo, ik weet natuurlijk niet precies hoeveel dat was. Niet meer dan een paar clips iig. Een wilde gok, 4 clips in totaal oid, met 5 kogels per clip.