Xbox Magazine December ( Met PGR2 demo )

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Go Ahead Eagles, 3 nov 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Is deze al te koop en zo niet wanneer komt deze dan. En als ie al te koop is waar kan je hem dan halen?

Sorry als ik dit in de verkeerde thread doe omdat ik niet weet waar ik het in moet plaatsen.

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is meestal rond de twintigste te koop.:D,en je kan hem kopen bij Bruna.

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ok bedankt.

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je beter na 20e nog een paar dagen wachten want eind november komt de game toch uit O-)
    Ik hoef geen demo te spelen om te kijken of het leuk is of niet. Ik weet zowiezo al dat het een te gek spel wordt, vooral op Live _O_

5. Ik vind 15 euro best wel duur voor dat tijdschrift (die ik niet lees want ben niet goed in Engels). Ik w8 altijd lkkr af op het moment dat het spel er is.

6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ze hebben het nu over de Nederlandse toch? (bevestiging geruchten?)

7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat over de engelse OXM.

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Was het maar waar... dat je bij de Nederlandse ook een Demodisc erbij kreeg. Hopelijk wel in de toekomst :)

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    o ok, ik dacht ff

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Komt er eignelijk ook nog een demotje van topspin in? T'word namelijk denk ik m'n eerste tennis game, en zou hem graag even willen voorproefen. :)

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PGR 2 zit er helemaal niet bij, alleen de review... niet playable !!!!!!

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wel playable!!

13. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    NEE dus...

QwX heeft gelijk!

Er staat dat er een REVIEW van gaat komen; toegegeven, het is wel sneaky... maar er staat GEEN DEMO! -ook al staat ie op de blz met de overige demo's....

.uit

/leer GOED lezen O-) *maak je minder mensen blij met een dooie mus*

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het december nummer van OXM(in londen gekocht) en ik kan je vertellen dat er een demo van PGR2 bijzit. 1 street race 1 cone challenge en 1 timed lap. verder zitten er nog demos van SSX3, een suffe Magic game, Disney's extreme skateboarding,ESPN NHL 2K4,Midtown Madness 3, Metal Arms glitch in the System en Kao the Kangaroe 2. Ze reviewen alle wintertoppers: PGR2,Top Spin, Rainbow six 3, Amped 2, Crimson skies, Grabbed by the Ghoulies, SSX3, XIII etc.

btw:niet lullen over iets waar je niks van weet fireballs

15. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kun jij niet lezen O-) In nummer 22 die ik via mn abo gewoon heb staat zoals ik eerder schreef dat een REVIEW betreft en geen DEMO! Ik heb daarnaast al een abo vanaf het 1e nummer, dus weet wel degelijk waar ik het over heb en lul niet uit mn nek meneer de player! Het staat gewoon zwart op wit...

Anderzijds heb jij nu nr.23 schijnbaar gekocht met het fysieke bewijs dat er wel een demo is. Dan zal het dus wel zo zijn he? SURPRISE!

Zo allebei gelijk... iedereen tevree? :+

En om even wat kracht bij te zetten als bewijs:

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Dat in Nr 22 niet staat dat er slechts een review van PGR2 in staat kan best zo zijn, het loopt wel vaker anders (meestal in de negatieve zin) dan gepland. Maar deze keer positief want op de demo disc van Nr 23 is PGR2 speelbaar. Hij is sinds 31 oktober in Engeland te verkrijgen dus voor hij hier in NL is ben je 3 weken verder(snap ook niet waarom dat zolang duurt) en is PGR2 al bijna uit.

BTW: nu heb je i.i.g geval geen dooie mus om blij over te zijn.

17. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij wat, die abo bezorgt mij alleen alleen hoofdpijn. Het ging een jaar goed, dit jaar is het een ramp, het duurt inderdaad vaak minstens 3 weken voordat je hem thuis hebt. Ik heb daar meerdere malen over geklaagd, want je kunt hem dan net zo goed in de winkle kopen (ok, hij is dan duurder). Een abonnee hoort hem gewoon direct te krijgen. Het is echt een heel lang verhaal over transport enzo. heb er onderhand 20 mailtjes aan gewijd. Maar ok, ik heb de laatste 6 maanden gratis nummers gehad...totdat zij het eens op tijd kunnen sturen zal dat wel nog ff zo zijn hehehehehe.. |:-

En aan een dooie mus heeft niemand wat dachten ze haha...want inderdaad die "volgende nummer" pagina is eerder negatief geweest achteraf dan positief! TSJILP! :+

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt inderdaad gelijk, ik heb het op de site (www.officialxboxmagazine.co.uk) gekeken en wat jij zegt klopt inderdaad.. en dat wil ik best toegeven :+
    Mijn fout komt (idd) door die ''fout'' in dat magazine nr 22 , en ook ik heb zo`n abo waar ik zowat niks aan heb....( nrs vettt te laat)

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    welke bruna?

20. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Berkel-Enschot ook niet hoor! Alleen die ps2 shit :mad: En xbm dan wel.

Deel Deze Pagina