Je neemt de beelden met de dvd recorder van je tv op, dan plaats je de gebrandde dvd in je pc........Voila
Dit is natuurlijk onzin, waarom zou het perse op een DVD moeten? Je kan het ook gewoon op je HD zetten, alleen moet je een vid-cap-kaart hebben, en dat zijn ondingen.
Of xbox developer kit kan filmpjes en screenshots maken (+nog meer) Moet je wel een dev kit (XDK dashboard)hebben
ik heb een keer op de xbox spiderman bekeken toen dacht ik je kan als je een videorecorder hebt opnemen wat je op tv ziet nou dat heb ik gedaan en toen had ik de hele film op een video
Elke developer die voor de xbox gaat developpen koopt van MS een Dev kit, is gewoon een soort uitgebreide xbox, waar de developer de SDK (software development kit) van de xbox op vind en doormiddel van andere middelen (pc) een game kan ontwikkelen. En je kan er dus ook allerlei dingen meedoen zoals filmpjes opnemen. Alleen kan je dit soort dev kits niet makkelijk krijgen.
dev/sdk kits hebben ook 128mb geheugen, zodat ze naast de game andere programma's kunnen draaien zonder de game te storen. Op zich kan je er wel "makkelijk" aankomen alleen niet helemaal in de vorm van dat je er 1 koopt, eerder dat je je eigen xbox aanpast/upgrade met de juiste software, Minpuntje van dev kit's ze draaien geen originele xbox spellen, alleen unsigned(beta's previeuws etc)