Hier sluit ik me een beetje bij aan.. Het is wel oud dus niet meer origineel maar zal altijd een van de beste spellen blijven. Vroeger dan. Daarom denk ik dat hier ook geen hype meer rond is omdat iedereen het spel wel heeft gespeeld en er niet veel voor voelt om deze bundel te kopen. En Halo was een totaal nieuw spel die meteen de kracht van de xbox gebruikte op technisch gebied en op het gebied van graphics. En bovendien wil ik je nog eens wijzen op de 2 GRATIS maanden Xbox Live wat iedere Xbox bezitter natuurlijk ervaren wil hebben en met MM3 kan dit avontuur beginnen. Wat wel een nadeel hiervan is dat je een router moet aanschaffen + een cc in huis moet hebben. Maar de meeste huishoudens hebben wel meerdere pc's in huis dus ook een router en een cc is een kwestie van een goedkope aanschaffen. Erg slim van Microsoft want zo komen er zeker meer Live-users. En over dat Zelda-cdtje wat je bij de Cube krijgt betreft: Iedere Nintendo gamer heeft zeker een Zelda-game in huis dus heeft ook niets aan deze CD.
En dat Zilverpijl zegt dat Mario Kart (voor hem/haar) de topper is, vind ik ook een beetje raar. Ik ga geen €200,- (of hoeveel?) uitgeven aan een spelcomputer omdat er een speciale game op uit komt. Kijk ook eens naar de andere games die er uit zijn op die console en die er nog moeten uitkomen. Als ik dan naar de games van Xbox weet ik genoeg 
Maja het is maar wat je leuk vind hé. Ieder zijn eigen redenen om een console aan te schaffen maar ik wilde effe mijn mening kwijt 
edit:
Je kunt dus inderdaad altijd nog een console kopen zonder toeters en bellen erbij en dan gewoon jouw favoriete game erbij kopen!
Laatst bewerkt: 4 nov 2003