Show je homepage closed

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door kaliet, 4 nov 2003.

1. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hoi, ik had een topic geopend met show hier je homepage, deze is gesloten omdat het valt onder spam, best begrijpelijk, toch vind ik het niet helemaal eerlijk, een website is toch ook iets als 'artwork', waarom zou je wel je tekeningen en 3d animaties mogen showen en niet je website? Als er mensen spam websites posten kunnen die toch gedelete worden door de modjes, maar een niet commerciele website waar alleen om de mening van andere word gevraagd mag je toch wel showen? Of je nou een hele dag zit te tekenen, een muur vol spuit met graffiti, een super vette wallpaper in bryce maakt of een website bouwt... Alles mag je showen behalve je website, een beetje vaag als je 't mij vraagt...

En dan wil ik graag nog even terugkomen op de reactie van DarkwingDuck

Hij zegt dat het showen van je site niet toegestaan is in deze vorm, hoe wou je 't anders showen? Screenshots maken??
    En daarnaast verteld hij dat ik het kopje "homepage" kan invullen, tsja, daar heb ik lekker veel aan, net of mensen naar m'n profiel gaan, vervolgens m'n website gaan bezoeken en ongevraagd mij hun mening gaan PM'en, denk niet dat dat vaak gebeurt...

Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is heus niet de eerste keer dat een dergelijke thread werd geopend, en deze zijn allemaal om dezelfde reden gesloten: spam. Dat is nou eenmaal ons beleid. Tis misschien flauw om de FAQ erbij te halen, maar ik doe het toch:

Daar staat het gewoon zwart op wit. En daar houd ik me aan. Jouw site is misschien vrij onschuldig, maar je spoort anderen aan om hun website ook te showen in jouw thread, en dat leidt uiteindelijk hoe dan ook tot spam.

En om op dat verhaal van je profiel terug te komen: als je een homepage invult in je profiel, komt er onder je posts de button [​IMG] te staan, dus dat is vrij makkelijk toegankelijk voor anderen, en toch niet zo prominent als spam.

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo...

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De reden waarom spam niet mag is omdat wij geen reclame bord zijn zodat jij meer bezoekers naar je site kan trekken. Een topic in de vorm van "post-hier-je-site" is dus zo'n fout reclame bord, en daarbij nog eens een opsomtopic. Het heeft dus totaal geen inhoud noch discussie-waarde. De enigste reden waarom dat mensen z'n site willen posten is voor bezoekers te trekken, niet om hun talenten aan andere te laten zien. Daarom mogen de "artwork" threads wel open blijven staan zodat iedereen zijn kunst aan andere kan laten zien.

4. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    wel reactie. geen slotje :D
    zoals het (in sommige gevallen) hoort ahaha

5. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Dioga, je zegt dit:

De enigste reden waarom dat mensen z'n site willen posten is voor bezoekers te trekken, niet om hun talenten aan andere te laten zien.

Dit slaat echt totaal nergens op als je m'n post had gelezen...

Edit: Je mag 'm dus ook niet bij de Artwork thread posten?

Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb je post gelezen :) Toch blijf ik erbij dat de enige reden waarom jij je site post is dat je meer bezoekers wil, mensen die ff een keer naar je site kijken (niet voor geld-per-tik- ofzo.. gewoon voor de lol, zelfvoldoening).
    En nee, je mag 'm ook niet in de artwork thread posten.
    Als je kritiek wil horen over je site dan zit je op 't verkeerde forum. Zoek ff bij google naar andere fora, er zijn er genoeg waar je wel je site kan posten om meningen te peilen.

Deel Deze Pagina