Heeft iemand deze al ? Ik dus wel en heb een vraag over het Multiplayer gedeelte. Klopt het dat je "1" controller moet delen als je met meer mensen speelt ? Dus om de beurt de controller aan elkaar doorgeven. Ik krijg het niet anders voor elkaar. Zou toch te gek voor woorden zijn ! Onze X-Doos heeft toch niet voor niets 4 controller poorten ? Als dit niet anders kan hebben ze er slecht over nagedacht. Dit lijkt wel retro van 10 jaar geleden zou ik haast zeggen ! Voor de rest schopt deze game kont ! Een van de leukere partygames ever ! Je moet er wel inkomen maar daarna.......... Give it a chance !
hij is nog niet uit in nederland..en in amerika volgens mij ook niet..dus volgens mij weten alleen de mensen die *lleg*l* praktijken hebben het alleen..en aangezien we het daar niet over mogen hebben..nja
Jij met je illegale praktijken ! Moraalridder ! IK HEB HEM GISTEREN BIJ TADAAAAAAAAA : FREE RECORDSHOP GEKOCHT ! Beter informeren vordat je wat onzinnigs roept !
vind ik ook, waarom altijd meteen het woord "illegaal" roepen terwijl je totaal niet weet waar het over gaat kennelijk. BTW, volgens mij moest je de controler delen ja.
Je hebt lijkt me wel verschillende teams op 1 controller? Ik heb namelijk Worms 3d op pc en ik vind het erg raar dat je op 1 controller moet spelen, maar goed turnbased controller gebruik is niet erg ofzo (je gebruikt hem toch niet als je nog niet aan de beurt bent).
Eigenlijk wel raar.. maarja, met worms2 enz. moest je delen met je toetsenbord, dus mij maakt het niet zo uit.