Communicator headset op PC?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrX_Cuci, 3 nov 2003.

1. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb vandaag een communicator headset los in de winkel gekocht voor aankomende titels zoals SWAT global Strike, Rainbow Six 3 en Rogue Ops (Deze maken gebruik van voice commands offline, heb geen XBL) Weet iemand of het mogelijk is om die headset op de PC aan te sluiten? Zo ja, wat kun je ermee? Is het alleen een microfoon op de PC of tevens een koptelefoon?

Bedankt voor de info.

Cheers,
    MrX_Cuci

2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt volgens mij de headset niet aansluiten op je PC (en anders wat moet je ermee). Je kunt natuurlijk even kijken wat voor uitgang de headset heeft en of jij zo'n gleuf in je pc hebt :+ (vast niet)

3. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het met jouw headset gesteld is, maar die van mij kun je loskoppelen van dat apparaatje wat je in de controller moet doen. Volgens mij is dat een gewone koptelefoon aansluiting, maar helemaal zeker weet ik het niet (aansluiting kan ook kleiner of groter zijn) Ik durf hem niet op mijn PC aan te sluiten, dus als iemand het heeft geprobeerd....dan laat het maar weten.

Cheers,
    MrX_Cuci

P.S. Wat ik ermee moet? Telefoneren via Internet, Chatten met microfoon via MSN, als koptelefoon gebruiken voor LAN parties etc. ;)

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Neej de aansluiting van de communicator is kleiner dan een normale jackplug van een koptelefoon.
    Maar misschien zijn er converters op de markt.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    nope, die aansluiting is een slag kleiner dan een gewone mini-jack aansluiting (micro-jack dus). Hij zal dus niet in je geluidskaart passen zonder een speciaal verloopstukje daarvoor. En dan zul je hem nog niet als volledige headset kunnen gebruiken, waarschijnlijk alleen maar als koptelefoon. Voor een echte headset heb je een dubbele stekker nodig, eentje voor in de line-out en eentje in de microfoonaansluiting.

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    *kuch* headset kun je voor 5-10 euro extra BIJ RBS3 kopen. *kuch*.
    maar denk niet dat dat kan...zo'n controllerpoort zit toch niet achter in je pc?????
    *kan je hem niet ruilen voor geld en wachten op de RBS3 aanbieding?

7. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de info.....even op internet zoeken of er een modje voor deze headset bestaat....zou wel cool zijn.

8. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Dan Had je dus de rainbow six versie moeten kopen. Voor €49(bij de gcshop of als je ergens anders pre-ordert) kon je deze samen met Rainbow six 3 kopen. Nu betaal je 30 euro voor de headset en als je RS 3 in de winkel koopt nog eens 60 euro.

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Komt deze aanbieding ook in de 'gewone' winkel?

10. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is wel. Moet je denk ik gewoon ff informeren bij je plaatselijk gameshop/winkel waar jij je games haalt.

11. gerjan

gerjan Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2003
  12. K-SaN

K-SaN Can't tell me nothin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarmee kan je de xbox controller aansluiten op je PC, maar hoe werkt het dan met de headset??

Herkent windows het automatisch als microfoon en koptelefoon...??

13. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon naar een echte hardware boer gaan (niet voor pc's, maar voor technische onderdelen enzo), en dan vragen of hij een converter/splitter heeft, want je geluidskaart heeft geluid in en uit op 2 poorten zitten, dus die 2 dingen moet je even splitsen met een kabeltje, dit moet makkelijk te doen zijn.
    als je nu een erg aardige hardwareboer hebt, wil ie je vast wel even helpen.

maar best wel slim idee, voor op een lanparty, ga er binnenkort toch nog naar 1 heen dus:)
    naja suc6 ermee!

14. gerjan

gerjan Guest

Ik weet niet, headset zal wel niet zelfde aansluiting als controller hebben of niet? Ik zelf heb er namelijk geen een, dus zal het niet weten.

//edit kzie dat het een soort memorycard aansluiting heeft?

Deel Deze Pagina