dat is dat je na 1 raak schot dood bent, ikkan zondag niet mee doen omdat ik mijn xbox nog neit terug van MS maar ik wil heel graag een andere keer meedoen.
____________________________________ Unreal Championship - Deathmatch Zondag 23 November - 13:00 uur (Dus niet afgelopen zondag XTM) Mutators: Instagib Deelnemers: Asteroyd Valko Krishan XTM (?) WIE O WIE VERDER ??? Majin, doe je mee? We kunnen daarna altijd nog een potje CtF doen.
Sorry Ghost14, ik had je van de lijst gehaald, omdat je gezegd had dat je niet mee kon spelen i.v.m. je Xbox bij MS. Het gaat dus om zondag 23 november, das nog een tijdje. Doet XTM mee ?
ja ik kon vandaag ook niet meedoen maar 23 november lol ik denk van wel als het goed gaat met m` n xbox dan
____________________________________ Unreal Championship - Deathmatch Zondag 23 November - 13:00 uur (Dus niet afgelopen zondag XTM) Mutators: Instagib Deelnemers: Asteroyd Valko Krishan XTM Majin Ghost14 Hoeveel deelnemers? Gewoon lekker vol? Nog iemand voorkeur voor Mutators? WIE O WIE VERDER ??? .____________________________________
ik kijk er naar uit alleen ik had uc ook naar ms gestuurd alleen die zijn ze vergeten terug bij de xbox te doen...xbox heb ik wel terug alleen uc niet. Eind deze week bellen ze me terug ze zeiden dat ik me geen zorgen hoef te maken dus doe ik dat ook niet.
ik krijg UC binnenkort als jullie me dan ff de basis willen leren doe ik ook wel mee...maar t kan zijn dat ik ook Amped 2 of Top Spin aan het spelen zijn, ik krijg de games namelijk alle3 tegelijk...
Zodra je UC binnen hebt, ga het zo veel mogelijk spelen. Vooral online. Probeer ook met Mutators (zoals de instagib, 1 shot-kill). Als je op de lijst wilt, moet je ff reageren.