[XOne] [Centraal] Demon ADSL

Discussie in 'Games' gestart door deNeut, 13 mei 2003.

  1. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan met dat abbonoment van demon van een up van 512 en en down van 250 (weet niet of dat helemaal klopt) ik bedoel dat van €19,95 per maand wel xbox live toch???
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  2. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    bijna goed....

    het is echter 512kbit/s download en een upload van 256 kbit/s

    en dat is voldoende voor xboxlive

    echter lijkt het mij voordeliger om voor de 1025/512 versie te gaan, die is wel 39, maar je hoeft geen aansluit en modem kosten te betalen..... scheelt je toch 175 euro....

    19 euro * 12 maanden = 228 euro

    228 - 175 = 53 euro....

    dus voor 53 euro meer heb je een verbinding die dubbele snelheid biedt...

    na het eerste jaar, kan je dan voor een klein bedrag je abbo weer downgraden naar 512/256
     
  3. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bedank voor de tip, maar het kan niet, door glasvezel
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wij krijgen binnenkort Demon ADSL, we hebben een Linksys router met daar 3 computers en 1 xbox aangesloten. Stel nou dat we de nieuwe provider hebben, moet ik dan allemaal dingen opnieuw gaan instellen in het netwerk en bij de instellingen van mijn router?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    soms wel, soms niet ... hangt van je provider af (welke je nu hebt) soms moet je je aanlog wachtwoorden in de router wijzigen .... maar meestal hoef je nix te wijzigen
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb nu chello en stap dus over naar Demon..
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan hoef je niets te veranderen. Alles automagisch laten staan. Je moet de eerste keer dat je bij Demon inlogt wel even je MAC adres aanmelden, maar dat wijst zich vanzelf. Staat ook in de brief die je van Demon krijgt.
     
  8. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik heb/had chello alleen ik wil nu demon adsl nemen.
    8.0mbit download 1mbit upload 65 Euro
    Morgen alleen nog aanmelden.

    Ik heb een paar vraagjes:

    1 ik heb nu een linksys bfr41 dsl/cable router
    .......kan ik deze dan nog gebruiken????
    2 Ik had dit forum ff gelezen over de problemen van
    het modem zyxel -r31.

    3 duurt dat lang voor dat ze komen installeren?[gratis]
    4 ik hoop dat iemand me vraag/vragen kan beantwoorden.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    1. als het goed is moet dat geen problemen geven, gewoon houden die boel.
    2. Wat bedoel je ?
    3. Verschilt, ik ken mensen waar ze de modem na een week al hadden geleverd, en bij mij hebben ze hem na 4 weken nog niet geleverd...
    4. ^^^

    Tip, je kan je oude chello modem inleveren en dan krijg je je borg terug, altijd handig :)
     
  10. wazzup

    wazzup The banned user

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    M`n vader was binnen 3 weken aangesloten. Het gaat redelijk snel dus, bij demon.
     
  11. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ,3 weken niet slecht dus.
    Misschien een ongeloofelijke noob vraag maar kan ik ook me chello modem houden en daar alles op aan sluiten of
    kan dit niet.

    Ik weet totaal niet hoe alles eruit ziet bij adsl.
     
  12. wazzup

    wazzup The banned user

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet.

    De modems van demon zijn voorgeprogrammeerd met allemaal instellingen, en deze kan je zelf niet maken. En dat heb je ook nog het verschil van kabel>adsl. Dus helaas, dat gaat niet.
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    das jammer ,alleen hebben jullie problemen met het modem
    wat je erbij krijgt???
     
  14. wazzup

    wazzup The banned user

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee allerminst. Dat mensen problemen hebben met hun modem, is iets van een tijd geleden volgens mij, en natuurlijk kan je altijd een slecht product treffen, maar demon is heel netjes kwa service -echt top- dus maak je daar geen zorgen om; als er iets niet werkt wordt het heeeeel snel voor je opgelost.
     
  15. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb demon internet nu besteld alleen
    weet iemand hier hoe je kan zien wannneer je het krijgt???
    Laats hoorde ik dat je ergens op de Demon site kon zien ofzo?!
    Ik hoop dat iemand me kan helpen.
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    https://services.nl.demon.net/service/
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    *update*
    Voorlopige planning upgrades

    4 november 2003
    Mededeling naar aanleiding van eerder aangekondigde snelheidsupgrades

    In september heeft Demon bekendgemaakt dat ook Demon DSL Express klanten die via bbned en BaByXL zijn aangesloten zullen profiteren van de aangekondigde snelheidsverhoging. Daarbij is aangegeven dat de upgrades in de loop van de komende maanden zouden plaatsvinden. Het uitvoeren van de upgrades blijkt complexer dan in eerste instantie ingeschat. De voorlopige planning gaat ervan uit dat we alle upgrades in de laatste twee weken van december kunnen uitvoeren.

    De voorbereidingen voor de upgrades zullen niet geheel geruisloos verlopen: om de capaciteit op de apparatuur te waarborgen zal een deel van de lijnen verhuisd moeten worden naar andere apparatuur, dit heeft tot gevolg dat een deel van onze klanten een nieuw IP-adres toegewezen zal krijgen. Indien dit voor uw aansluiting het geval zal zijn, zult u hiervan ruim van tevoren via e-mail door ons op de hoogte worden gesteld. Het is op dit moment nog niet bekend voor welke aansluitingen de IP-adressen zullen veranderen.

    In samenwerking met onze partners wordt bovendien gewerkt aan een uitbreiding van de geautomatiseerde processen, waardoor grote aantallen upgrades tegelijk verwerkt kunnen worden.

    Hieronder een samenvatting van de verwachte planning per klantgroep:

    Demon DSL Express klanten via bbned: Eventuele IP-omnummering in november, uitvoering upgrades laatste twee weken december.

    Demon DSL Express klanten via BaByXL: uitvoering upgrades laatste twee weken december

    De snelheidsupgrades zijn niet van toepassing op DSL Business Express lijnen.

    Demon DSL Metro klanten via BaByXL of Versatel en DSL Express klanten via Versatel zullen in een aparte mededeling op de hoogte gebracht worden.

    Let op: zie onze eerdere statements Prijsverlaging Demon DSL Express en Reactieve statement Demon voor de voorwaarden van de snelheidsupgrades.

    Na afronding van de upgrades zal de functie 'up- en downgraden' op de Demon Self Service pagina weer beschikbaar gemaakt worden. Binnen het eerste jaar van het contract is het niet mogelijk om uw account te downgraden.

    Aan deze voorlopige planning kunnen geen rechten worden ontleend. Er zijn verschillende elementen die voor vertraging kunnen zorgen. Demon en haar partners streven ernaar om de upgrades volgens planning uit te voeren.

    Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.

    Prijsverlaging Demon DSL Express

    1 oktober 2003
    Gevolgen voor bestaande klanten

    De ADSL markt is in de maand september behoorlijk in beroering geweest. In samenwerking met onze partners BaByXL en bbned hebben ook wij de prijzen van alle DSL Express accounts verlaagd. De nieuwe prijzen gelden voor orders die na 13:00 uur op 18 september 2003 zijn besteld. Klanten die in de week voor deze datum hadden besteld hebben bericht per e-mail gekregen over hun specifieke situatie.

    Voor alle andere DSL Express orders (reeds aangesloten en nog lopende) via bbned en BaByXL geldt de aangekondigde snelheidsverhoging zoals hieronder beschreven. De planning van deze upgrades is op dit moment nog niet bekend maar zal naar verwachting in de loop van de komende maanden plaatsvinden.

    Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.

    Reactieve statement Demon


    12 september 2003
    Naar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van vrijdag 5 september willen wij het onderstaande mededelen:

    De door bbned aangekondigde snelheidsverhoging zal ook gelden voor Demon DSL Express klanten die via bbned zijn aangesloten. Bovendien zullen ook de Demon DSL Express klanten die via BaByXL zijn aangesloten een verdubbeling van hun snelheid krijgen. De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden gecommuniceerd.

    De huidige maandtarieven blijven van toepassing*:





    Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
    512 / 256 1024 / 512 EUR 39
    1024 / 512 2048 / 1024 EUR 55
    2048 / 512 8192 / 1024 EUR 65
    2-8Mb / 512 8192 / 1024 EUR 65**






    * Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk is blijft de klant het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste jaarcontract.

    ** Klanten die reeds aangesloten zijn op de 2-8Mbps/512Kbps snelheid zullen een verhoging van de uploadsnelheid ontvangen naar 1024Kbps (unlimited) en zullen met ingang van de eerste maandtermijn na de upgrade de nieuwe prijs van EUR 65 betalen voor de dienst.

    De uploadsnelheid 1024 is niet gegarandeerd en kan liggen tussen 512 en 1024Kbps. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.

    Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2003
  18. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had van de week demon binnen gekregen en me modem in router mode gezet, hier hangen nu 2 pc's en een xbox aan via een switch en een hub, ik had gelezen dat je de mac adress moet kopieren van je netwerkkaart dus ik wou dat doen, ik start de xbox op en toen begon hij automatisch te updaten, ik had zoiets van :confused: . dus ik daarna mgp2 opstarten gewoon gelijk spelen over live(wat me trouwens opval is dat hij veel sneller inlogt en potje join dan met die!#@$!$ chello maar das een andere zaak) aangezien ik me 2 andere pc's het mac adress moest registreren en bij de xbox het niet kan vraag ik me af of demon iets veranderd heeft waardoor live nu wel automatisch mogelijk is zonder maccadress verandering.

    anyway demon

    _O_
     
  19. Grim Reaper

    Grim Reaper Boxtravagant

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo is dat!! Demon Rocks!!! }:]
     
  20. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    2048 / 512 8192 / 1024 EUR 65
    2-8Mb / 512 8192 / 1024 EUR 65

    ik snap iets niet ,ik heb nou Demon 65 euro besteld.
    MAarrrr... hier staat 2048/512 8192
    2-8mb/512 8192
    Welke krijg ik dan 8mbit of tussen de 2-8mbit??????
    Ik hoop het eerste:)
     

Deel Deze Pagina