Gamekings 20.00 + Gamefacts

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 3 nov 2003.

1. gerjan

gerjan Guest

Skate, *tip* ga niet zo dicht bij de camera staan, en praat midner, game meer! en het lijkt idd nog steeds btje amateuristisch

Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2003
  2. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    moet zeggen kewle show

toch wat op en aanmerkingen MEER GAMES !!!!! leuk allemaal dat rond kijken op zo'n officieele LAN enzo maar reviews van de games is noodzakelijk!
    enne die trip naar Dallas lache !

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    tis zoiets als moviefacts maar dan met games8) :+

4. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Postdatum: 04-11-2003 21:40

staat de klok van XBW nog op zomertijd misschien ;)

Maar even ontopic: dat gamefacts vond ik maar saai, ze vragen een snowboarder wat hij vindt van SSX3 - en dan zeggen ze dat het niet realistisch is! :mad: waar slaat dat dan op, ssx3 is helemaal geen releastische game, dan hadden ze beter Amped2 kunnen gaan spelen ofzo :p

Ook vragen ze voor de nieuwe THPS:Underground aan een skateboarder wat hij ervan vindt, mara vervolgens geven ze helemaal geen info, geen beelden, geen screenshots van de nieuwe game zelf, alleen kom je te weten wat zo'n skater van de vorige games vond en wat hij hoopt wat er in de nieuwe komt..... nou dat vind ik dus totaal on-interessant.

Als ik meningen van andere mensen wil horen ga ik wel naar een gameforum ofzo, in een gameprogramma wil ik info krijgen van nieuwe games: reviews, previews - (ingame)beelden... :cool:

Maar goed, dat miste ik dus in GameFacts zo'n beetje, en bovendien duurde het flink te kort en bleef die blauwe balk ook de hele tijd in beeld hangen.
    Ze kunnen gewoon beter één keer per dag een half uur GameFacts laten zien ipv 5x per dag 3 minuten.. want ik zit toch niet de hele dag voor de tv clipjes te kijken op TMF afwachtend naar de nieuwe aflevering van GameFacts? :confused: Maar goed, misschien dat ze dat later nog wel doorkrijgen en het een en ander gaan veranderen..

Bovendien vind ik MovieFacts op TMF meestal wel leuk, dat duurt ook altijd wat langer en laten ze beelden van films zien en stukjes van interviews met de acteurs en regisseurs..
    Ze kunnen het IMO beter doen in die stijl, gewoon wat langer dus :D

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    whahahaha hoe krijgt die skate het weer voor elkaar om het antwoord van de prijsvraag in zen 1 na laatste zin nog ff te verklappen :9

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het zeker veel vooruitgegaan tov vorig seizoen (voorzover je dat al kan bepalen na 1 aflevering :D) professioneler, goed beargumenteerde opmerkingen (ook al ben ik het er niet mee eens, maar dat doet er niet toe), WCG krijgt misschien iets te veel aandacht, maar ik denk/hoop dat de volgende afleveringen minder in het teken van events zullen staan..

7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond eigenlijk van de eerste aflevering dat er te weinig games zijn ge(p)reviewed. Eigenlijk kijk ik toch het meeste daarvoor en niet voor die events. Die zijn ook wel leuk, maar niet voor zowat een hele uitzending.

8. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    idd te weinig reviews en previews... review es wat meer gba spellen..

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het was pas de eerste aflevering, je denkt toch zeker niet dat ze dit elke week gaan doen. Van-zelf-sprekend.

10. Kelovitz

Kelovitz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verzeker je ons dat we niet schrikken als ze jullie voorstellen? ;) :)

Lijkt me wel leuk ik vind gamekings erg leuk en die moviefacts zijn erg leuk voor tussendoor, alleen ben ik heel slecht om mezelf aan dat soort zaken te herinneren................

Kelovitz O-) :{ :cool:

11. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Wouter(toch?) op TMF over dino crisis 3 op de xbox. Echt nuttige info is het niet wel leuk dat slap gelul van de directeur/archeoloog over dinosauriers.

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yep ik heb hem ook net gezien op TMF. Onze WouteR is dus eigenlijk nog een WouteRtje....Hmmm of ben ik nu zo'n ouwe l*l? :+

Wel leuk stukje trouwens. Dino Crisis 3 zag er overigens best wel behoorlijk goed uit.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Whaa serieus? Ik heb het nog niet gezien, maar had wel het idee dat ik het niet echt goed had gedaan. Was wat onzeker, wist niet precies wat de bedoeling was waardoor ik niet echt mijn verhaaltje klaar had. Liever had ik gewoon zelf wat vertelt over het spelleke ipv dat er vragen werden gesteld - Ik weet echter niet wat je daar nog van merkt in het uiteindelijke clipje...

edit; Ow shit je hebt het vast over het spel en niet mijn presentatie ;)

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mwah je kwam wel ietwat onzeker over ja, maar je verhaaltje kwam er voor de rest goed uit. Misschien een cursusje media training? Wellicht zit er wel een nieuwe carriere voor je in. ;)

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    was er ook nog op het PGR2 event gefilmt. want daar zag ik ook beelden van. wel vet dat er zoveel over XBW komt.

16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    :'-( ik heb echt alles gemist...

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar ik vond deze aflevering van Gamekings ronduit bagger! In de afleveringen van vorig seizoen zat gewoon veel meer humor, en naar mijn mening ook meer reviews. World Cyber Games was trouwens "wel leuk", maar stelde niks voor in vergelijking met E3 uitzendingen. Ze hebben iig wel geluisterd naar het publiek, en zijn wat serieuzer gaan beoordelen. Maar of dit het programma ten goeden komt..?! :eek:

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Probleem is gewoon dat de afleveringen al een poos geleden opgenomen zijn. Wacht maar tot ze weer normaal in de studio zijn. Het was trouwens wel mooi wat ze over PES3 zeiden (is gewoon het beste voetbalspel)._O_

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    is ons WouteRtje nog deze week op tv?
    of was het alleen gister?

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Wij hebben geen TMF meer. Hebben ze nu MTV voor in de plaats gebracht stelletje flikkers.

Deel Deze Pagina