Dit word een RTS voor de xbox en die andere consoles!! Het speelt eigenlijk niet zo lekker een RTS met een controller maar voor de liefhebbers zijn hier wat screens!! als je meer Screens wilt zien ga je maar naar:http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=2030&pic=40 Nu is mijn vraag wat verwachten jullie vandeze RTS? Ik zelf lijkt het me wel leuk maar het speelt denk ik niet zo lekker!!
als ze een rts game maken voor een console dan zullen ze de bediening er van toch wel dusdanig tweaken dat het goed te spelen is.....
Ik vind het allemaal een beetje uitzien als WC3. Maar we zullen wel zien wat wordt. De screenshots zien er in ieder geval niet verkeerd uit. Het is inderdaad te hopen dat het een beetje speelt.
Het lijkt me een erg toffe game. Ik juich het ook toe dat er meer RTS games op consoles komen. Ik zie geen reden om dat niet te doen.
ik gebruik deze thread maar voor mijn vraag: Op de internet site stond dat er bij dit spel 2-player gespeeld kan worden Hoe werkt dat?
Ik denk gewoon splitscreen. Ik hoop overigens dat het een leuk spel gaat worden. De xbox heeft toch wel het grootste gebrek in (leuke) RTS spellen. En hoe meer variatie in het spellenaanbod, hoe beter.
FF een lompe vraag: WAT betekent nou RTS. Ik zie et zo vaak staan maar ik kom der egt maar niet achter>!!! Is et iets van: Real Time Strategy ofzo???
@Heavenraiser: Ja, gewoon splitscreen @Sen: nee, niet gecanceld, Xboxmagazine had er een review in afgelopen nummer. @Nick666: het betekend inderdaad Real Time Strategie, games als Command & conquer en Warcraft zijn bekende games in dit genre. Het is in dit dit soort games de bedoeling een basis op te bouwen, waarmee je een leger maakt en dan met dat leger andere basissen te vernietigen, teglijkertijd heb je grondstoffen als goud nodig om je leger te kunnen betalen
Ja ik weet wel wat de bedoeling is van dat soort spellen. Maar ik wist nooit de Betekenis van de afkorting. Ik kwam et tegen op de PU-dvd maar ik snapte neit wat et betekende. En nu dus wel
Dit spel wordt dus overal wel goed besproken! Er wordt gezegt dat dit een van de 1e games is die de bediening van en RTS goed heeft omgezet naar de bediening van de controller... Ik ga deze game zkrz checken!!
JE moest eens weten hoeveel games er in de Dreamcast magazine zijn reviewed die ook vervolgs nooit de winkel hebben gezien...
... maar ik had dacht ik ergens gelezen dat je ook met zn tweeen een basis kon runnen is dat waar??? en werkt split screen een beetje lekker?