Het beperkte aanbod aan spellen vind ik minder superieur! En ook het gebrek aan advertisement.... En hij ziet er minder mooi uit dan de eerste plaatjes, (met die glazige 'X'), en niet van dat goedkope plastic zoals nu. Ook de controllers trouwens, met zo'n kartonnetje achter een plastic raampje... Kijk maar bovenin de site van Xboxworld.... Maar ik ben verder wel tevreden met m'n Xbox
De fan en de laadtijden mogen van mij wel wat minder, misschien ga ik er nog wel een keertje een andere fan in zetten...maar nu niet (k heb geen zin dat ik de garantie kwijtraakt).
wat ik minder vind aan de xbox: dat de games net iets eerder uitkomen in de US, (MORROWIND!!!!) maar ze zijn nog steeds best heel snel hier in ieder geval veel sneller dan ps2(uhum FFX half jaar uhum waardeloze pal versie uhum) en GC wat trouwens gewoon een drama console is, hehe verder ben ik echt zeer tevreden over de xbox, het is gewoon een vette machine!
De fan is te luid! Controller is iets te groot voor mij en het feit dat ik allerlei extra's er bij moet kopen om het volle potentieel te kunnen benutten (DVD en optical out die bij mijn ps2 wel gewoon standaard zijn). Verder speelt ie natuurlijk wel super.