TTT laatste level, wat moet je doen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door shumi, 5 nov 2003.

1. shumi

shumi Guest

Ik ben op de binnenplaats van de Hoornburg, het laatste level in lotr:ttt, maar ik weet niet echt wat je moet doen? Ik loop maar wat op die orks in te hakken met miljoenen combo's en ze blijven maar komen, ff legolas tussendoor redden en weer hakken. Ik ben nou bijna voor de 2e keer game over. Wat moet je ooit doen in dat level?

2. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doorgaan, op de weg naar legolas staan aan de overkant ook allemaal archers, die moet je ook vermoorden. De poort niet kapot laten gaan. Er komt een keer een filmpje en dan heb je het gehaald.

3. shumi

shumi Guest

ok thanx bonus level is trouwens vet gaar

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Jep, gewoon bij de deur gaan vechten, en zorgen dat ze niet tegen de deur slaan. Dan zo snel mogelijk Legolas (of Aragorn) redden , dan weer snel terug. Als die kleine lelijke dikke (Gimli) roept, ren je weer naar boven en haal je alle boogschutters neer (7 dacht ik). Dan huppel je weer naar beneden en dan komt het moeilijkste stuk. De twee trollen; wanneer je die hebt vermoord is het klaar :)

Succes ermee!

edit:
    Mwah, wel goed als combo oefening, dat je weet welke combo voor welk gastje is. Dan kun je de game later nog op hard gaan spelen :p

Deel Deze Pagina