Bloodwake lang niet zo slecht als wordt beweerd!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door conqubite, 19 jun 2002.

  1. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds kort heb ik Bloodwake in mijn reward pack gekregen. Veel mensen hebben deze game afgezeken, het zou een slechte game zijn met slechte gameplay.
    Nou, daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik wil wel even duidelijk maken dat ik geen hardcore gamer ben die gaat voor het zo snel mogelijk uitspelen van een game waarbij het niet moeilijk genoeg kan zijn (xbox is mijn eerste console). Ik wil gewoon speelplezier met games die me aanspreken. Van mijn vier games (Oddworld, PGR, RSC en Bloodwake) heb ik aan Bloodwake tot nu toe het meeste plezier beleeft. Ik vind het een geweldige game en het speelt zo realistisch als de pest. Het gedrag van de boten in het water is precies zoals het in het echt ook is. Ik vaar af en toe wel eens in een boot dus ik weet een klein beetje hoe dat voelt.
    Ik heb hem nog maar net maar ik weet nu al dat ik hier de meeste tijd mee bezig ben de komende weken. De andere games vindt ik minder dan ik gedacht had, en dan met name PGR die mij tot nu toe gewoon tegenvalt; ik kan de bochten niet inschatten, het is te donker, het is (nog) te moeilijk (dat kan ook een uitdaging zijn) maar omdat ik niet iedere dag speel vraag ik me af of ik het wel onder de knie krijg. Ook race ik eigenlijk niet graag met een controller maar met een stuur. Ik lees hier dat PGR en RCS geen games zijn die goed spelen met een stuur. Ik hou m'n hart vast.

    Ik dwaal af, terug naar Bloodwake.
    Iedereen, als het concept van het spel je wel iets lijkt, koop deze game dan, zeker met de lage prijs van nu. Volgens mij krijg je er dan geen spijt van, ik in ieder geval zeker niet.

    Ieder zijn mening maar ik vind het wel een goede game.
    Ik vond het even nodig een keer iets goeds over Bloodwake hier neer te zetten.
    Doe er maar mee wat je wil.

    Conqubite
     
  2. gamingfreak

    gamingfreak Art.Music.Women

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan he maar ik vind het egt een :r spel ik had het meteen verkocht
     
  3. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    " Bloodwake lang niet zo slecht als wordt beweerd!!!"


    Nee dat klopt...

    HET IS NOG VEEEEL SLECHTER!!!!.:p



    ikzelf vind het een matig gamepie.
     
  4. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er mee eens het is best een leuk spel vooral de multiplayer mode is wel kicken
     
  5. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die het een slechte game vindt...

    Geef aub aan waarom het dan zo slecht is. Tot nu toe hoor ik geen argumenten, de argumenten die ik een tijdje geleden hier las slaan volgens mij nergens op. De gameplay is goed (ik vind het goed, heel goed zelfs), iedereen die zegt van niet heeft geen idee hoe een boot zich gedraagt in het water. Dat je dat niet weet is niet erg, maar veroordeel de game dan niet op "slechte gameplay". Dat je de game niet leuk vindt ook niet maar geef dan aan waarom niet dan kan iedereen beter bepalen of ze het er wel/niet mee eens zijn en of ze de game willen aanschaffen.
    Gewoon zeggen "het is baggerslecht" of "het is mijn gamepie niet" is te gemakkelijk.

    Btw, de multiplayer mode is inderdaad geweldig. Vanuit je eigen scherm jaag je op je tegenstanders. In de andere schermen zie je dat je tegenstander letterlijk jouw kogels om z'n oren vliegen (of niet) en uiteindelijk exploderen, kicken!!!!!.

    Conqubite
     
  6. gamingfreak

    gamingfreak Art.Music.Women

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    boeiuh als de boten zo handelen, als ik een echte boot wil rijen koop wel één, en niet een cheap game zoals bloodwake
    mja als jij het een goed vind game ligt het aan jou...
     
  7. StrayDog

    StrayDog Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarom vind ik het een slecht spel?
    Ik vind het gewoon niet leuk om te spelen, zo saai.
    En erg mooi is het ook al niet.

    Ik ben het in elk geval met de meesten eens, volgens mij is het wel het slechtste spel dat er is op de Xbox.
     
  8. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    ''het is realistisch als de pest ''

    ya sure heb je ooit een boot met heavy Guns erop gezien?8)

    maarja ieder zijn eige smaak dus ik bemoei niet mee dat je het spel SO cool vindt iedereen vindt hem toch zuigen en dat is ie ook :{
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2002
  9. outsider

    outsider xbox-souljah

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    nou na wat ik heb gezien/gehoord/gelezen over het
    spel wil ik hem wel kopen maar niet nieuw
    lijkt me zonde voor de volle prijs! maar das mijn mening
     
  10. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    THPS XX : heb je ooit zulke jumps gezien
    RSC en PGR : heb je ooit zo'n crash gemaakt en doorgereden
    Oddworld : heb je ooit zo'n beest gezien
    Gunvalkery : heb je ooit iemand zo zien vliegen
    Halo : Heb je ooit aliens gezien

    ik kan zo nog wel even door gaan
    ik bedoel welk spel is niet nep
    dus zeik niet zo de game speelt best relaxed en ook ik vind het een aardige game
    :cool:
     
  11. macksplack

    macksplack Guest

    wil em best spelen
     
  12. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er word bedoelt met realisme van inhoud maar over bijv. de auto rijd realistisch, of de hitpoints kloppen bij Halo...

    Dat je na een crash kan door rijden behoord gewoon tot een 'bug' :+
     
  13. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel mensen, zoveel wensen.
    En dat is maar goed ook. Ik zal wel een uitzondering zijn maar vechtspellen als DOA wil ik gratis nog niet hebben 8) 8) Ook voetbal- en basketbalgames doen mij helemaal niets:+ :+ Dit soort spellen zal ik dan ook nooit aanschaffen, ook niet voor weinig geld. Dat zullen de meesten hier waarschijnlijk ook niet begrijpen. Sterker nog ze zullen me waarschijnlijk krankzinnig verklaren8) 8) 8) 8)
    Toch is het zo.

    Ik vind het alleen wel jammer dat ik hier nog steeds geen echte argumenten heb gezien]:- ]:-

    Conqubite
     
  14. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Bloodwake; wa moeten we daar nou mee??
    Fijn voor jou dat je het een leuke game vindt maar heel vee; mensen trekt de game niet aan want die vinden het saai. Waarom? Tsa, sommige spellen vind je gewoon saai, das gewoon zo. Je kan toch ook van voetballu houden terwijl anderewn der geen aars aan vinden. Is toch gewoon een mening.
    En bij Bloodwake is de mening duyidelijk bij de meesten dat die zuigt.

    DEnk ik dan ,....
     
  15. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mensen hier roepen die had ik ook gequote is "HEB JE OOIT EEN BOOT MET ZOVEEL GUNS GEZIEN"

    jah dan moet je ook naar alle games kijken

    ik zeg niet dat het een supergoed spel is, absoluut niet maar super slecht is het ook niet.

    voor mij een 5.5 of 6je
     
  16. Super_sniper

    Super_sniper Guest

    BloodWake vind ik ook nog niet eens zo slecht. Alleen issie wel m'n minst gespeelde game (van Halo, bloodwake, pgr, doa 3 en oddworld). Maar het was m'n eerste game en het was een lekker inmakertje voor Halo, die ik weer overgewaardeerd vind :confused:
     
  17. niels-dvd

    niels-dvd www.xboxspecials.nl

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad... Bloodwake is best een aardig spel, zeker geen 70 Euro waard (en dus terecht gedropt qua prijs). Multiplayer is i.d.d. een leuke optie!

    Wie meer wil weten kan mijn recensie lezen op de site in mijn signature (onderaan) staat.
     
  18. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Niels, ik heb je review gelezen en ik kan me er wel in vinden (aardige site trouwens).

    Ik moet zeggen dat de muziek me zeker niet irriteert, ik vind het wel bij de game passen. Wat wel vervelend is dat je inderdaad na verloop van tijd iedere keer opnieuw een level moet spelen omdat je het loodje legt vanwege de steeds hogere moeilijkheidsgraad. Ik zit momenteel even vast in die baai waar je die twee grote schepen moet uitschakelen. Een keer was ik er bijna maar al die andere keren werd ik aan gort geschoten door die snelle grote kl@tenboten die veel meer vuurkracht hebben. Ik ben geen hardcore gamer en de xbox is mijn eerste game console dus misschien ligt het daar aan. Ik heb dat trouwens ook bij mijn andere games (dat het op een gegeven moment wel erg moeilijk wordt) dus ik ga er vanuit dat het aan mijn beperkte capaciteiten ligt.

    Ik heb echter meerdere reviews gelezen waar men toch behoorlijk positief is over deze game. Ik beweer niet dat het de beste game is voor de xbox maar ik snap niet dat er zo veel mensen zo negatief zijn. Volgens mij lult iedereen elkaar een beetje te gemakkelijk na. Ik zal wel te oud zijn voor de meeste gasten hier.

    Conqubite
     

Deel Deze Pagina