Oude Games Geldwaard??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nesem, 6 nov 2003.

1. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb ff iets dat ik kwijt wil. Heb namelijk een aantal jaren geleden me letterlijk rot gezocht naar games op de oude consoles ben echt videotheek en rommel dumb markten langs gegaan. Ik d8 namelijk dat oude games nu en in de toekomst wat waard zouden worden, niet dat ik ze zou verkopen maar gewoon als collector items pronken.

Ik heb mijn verzameling compleet op de nes, snes, master system en megadrive _O_ . Ja na jaren zoeken ben ik de trotse bezitter van zelda en link, alle double dragon delen zowel nes snes ms md, ninja gaiden triologie, mega man 1/8 , rygar, caslevania en nog veel meer. Ja inderdaar lijkt wel een leuke collectie die ik voor niet alteveel geld heb gekocht maar nu dreigt het nix meer waard te worden. :mad:

Heb namelijk op het net gelezen dat nintendo met een zelda disk komt met oude zelda games die worden dus nix meer waard. o ja vorig jaar zag ik in een winkels link per opbod verkocht worden en de laatste bod was 45e. En nu lees ik weer dat Ninja gaiden ook al oude nes games gaat bevatten dus das weer nix meer waard:mad: en het schijnt dat ze in de USA de rechten van oude games vrij gaan geven games van '80 en begin '90 wat dus betekent dat ze opnieuw uitgebracht kunnen worden door een derde ( www.gamewinners.com ).

Mijn vraag is of jullie ook zo d8 en games zijn gaan inzamelen en of jullie uberhuab wel wat e voor een oude classicer zouden neerleggen of ben ik nu dom geweest |:-

Groeten Nesem

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Die games die je hebt zijn wel nog voor de originele consoles... Dus nog met ouderwetse cartridges... Of ze geld waard worden weet ik niet, maar het lijkt mij gewoon al leuk om ze te hebben. Ik heb er best wel spijt van dat ik al mijn ouwe spelcomputers met bijbehorende games heb verkocht.

3. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn superness met donkey kong country, donkey kong country 2 en donkey kong country 3.
    Die zal ik voorlopig nog echt niet weg doen. want er gaat niks boven het origineel...

4. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oude games zijn wel geldwaard maar het hangt geheel van de game af en zijn staat.

Wil je dat je game in de toekomst zijn waarde blijft behouden bedenk dan:

- geen krasjes
    - boekje
    - eventuele extra dingen (denk aan bijbehorende poster etc)
    - doosje
    - liefst zelfs sealed (maarja waarom een game kopen die je toch neit gaat spelen)

oude games kun je voor leuk prijsje wel verkopen aan een verzammelaar maar die heeft natuurlijk wel eisen. Ook is het zo dat meeste games gewoon makkelijk verkrijgbaar zijn. Zelda (nes) is gewoon niet zo moeilijk te vinden. Maar wil je hem sealed dan word het een stuk moeilijker en duurder. Sommige spellen worden in beperkte oplage uitgebracht (denk aan steelbattalion...sure collectors item..mits je alles bewaard en netjes houd).

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dit valt meer onder een discussie van algemene consoles en hun eventuele waarde.

Worde verplaatst naar "Overege consoles+ PC en internet"

Grtz.:p

6. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    biertje-bbm:

Nou ze zijn zeker in goede staat de games die ik heb geen krasjes enzo hou ze netjes schoon en speel ze ze nu en dan dus gesealed zijn ze niet. En kun je me vertellen waar je oude games makkelijk van krijgen?? Ben nog opzoek naar mighty bomb jack voor de nes en cobra triangel

7. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    EBAY.....

maar spellen uit een videotheek of incomplete spellen komen absoluut niet mijn collectie in, ookal heet het spel Super Metroid ofzo... Ook Player's Choice versies van een spel gaan er bij mijn absoluut niet in.

Ik heb bijvoorbeeld de hele Donkey Kong Country serie in perfecte nieuw staat en hecht aan die spellen veel meer waarde dan bijna alle games die nu uitkomen

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik kijk wat mensen betalen voor de neogeo games en de console dan heb je het niet slecht

Deel Deze Pagina