oke, ik weet het, tis misschien een oud spel, maar ik kreeg het derbij en ben nu aan het spelen... maar hoe wordt je uitgedaagd door een pro, ik ben nu een tijdje bezig, sta 108ste maar die klote sponsers lukt maar niet, moet je die eerst hebben om uitgedaagd te worden tnx
je moet tricks bij de sponsors maken. sponsors hebben een rood icoontje boven hun hoofd. als je genoeg sponsor punten hebt krijg je een challenge
oke bedankt, ik zal het tjekken en btw: voor die sponser-runs ik dacht dat je tijdens zo'n run, de hele run wordt beoordeelt, maar das dus alleen als je bij een knakker met een rood icoontje boven zijn hoofd stunt? of niet
Bij zo'n sponser-run moet je gewoon de hele run doen wat de sponser graag wil zien... soms staat er "sponser likes rails, maar soms red je er ook wel met vette airs. Dat moet je een beetje uitproberen. Je metertje linksbovenin moet dus op amped staan als je "over de finish ga". Die rode icons zijn fotograven/filmcrew, die hebben nix met de sponser-runs te maken. Als je toevallig weer een highscore voor media hebt tijdens een sponser-run is dat mooi meegenomen.
Zover ik weet kijkt de sponser gewoon de hele run mee en hoef je niet te 'tricken' op bepaalde plaatsen, zoals bij de rode iconen, want dat zijn de fotograven/filmcrew..
Die rode icoontjes zitten alleen in een gewone run,en die zijn van media aandacht. Sponsor run moet je gewoon meter vol krijgen(tot aan amped) en ervoor zorgen dat die meter ook vol blijft...succes
dat dacht ik wel ja, die sponsers zijn klote joh, vooral in het 3de level, met die halfpipe, ik weet nu een beetje hoe het moet maar heb het nog niet gehaald: had ik amped ging in op mijn bekje, en weg punten, en toen in bij de finish was, had ik helemaal geen punten meer k*t he
Ja, die sponsers vind ik echt frustrerend! Doe je een supersprong in een run, vinden ze het te gek, doe je diezelfde sprong in een volgende run, vinden ze het opeens niks...nah ja! Maar soms is je metertje al vol na 3 goeie sprongen en dan snel naar beneden sjeezen zonder te vallen... En zoals ik al zei, soms kan je ook andere dingen doen om de sponser te inponeren ipv waar hij voorkeur voor heeft. Die railsponsers bv heb ik gehaald met airs, wat stukken makkelijker is voor mij. Maar aan de andere kant krijg je weer meer 'punten'voor een goeie, lange rail (lekker langzaam over de rail gaan hehehehe) Ik vind amped een topspel, maar wel met een hééééééél hoog frustie-gehalte!
ben ik helemaal met je eens, en je heb idd gelijk over die sponsers dat ze ook andere sprongen goed vinden en btw: hoe laag op de ranglijst moet je staan om uitgedaagd te worden door een pro
Ehm..ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij komt de pro gewoon automatisch nadat je de sponser(s) gehaald heb. De pro-challenge staat dan in hetzelfde lijstje als waar sponser enz staat. Heb je al een sponser gehaald of nog niet 1? enne.....GL!
Die Pro-boarders kun je uitdagen nadat je een Shop-rider bent geworden.Dat is geloof ik de 3e baan,in ieder geval die baan waar je voor media+score maar 1 score hoeft neer te zetten(normaal heb je 3 scores).Als je in dat level de sponsor haalt,kun je de Pro's uitdagen op level 1 niveau. Bij die sponsor runs moet je gewoon ff een bepaalde route uitkiezen die jou makkelijk ligt,en waar je een paar vette stunts kan doen.Op die manier lukt je het wel om die meter vol te houden.Is wel een pittige game,maar ja liever pittig dan snel uitgespeeld toch?Ben zelf ook net begonnen en ben nu in de 80 met ranking.
das idd de 3e baan, en die sponser lukt me niet @ Fusion: ik heb al wel sponsers gehaald, die van het 1ste leven en 1 van het 2de level... en wat bedoel je met GL? en vanavond maar weer proberen, en proberen, en proberen.... ík had um gister vol tot "Amped" en toen voor de finish BAM alles weg. maar ik zal um halen
GL nog nooit van gehoord ik sta 42e alleen ik kan ook niet verder komen die pro riders zijn naar goed geworden :{ niet leuk meer
jeuj, tis gelukt! ik kan nu tegen pro's rijden en heb een paar nieuwe levels unlocked, net ff gespeeld, die zijn ook lekker moeilijk, dat houdt het spannend hey tnx voor alle reply's