Ik heb een paar vragen over het verranderen van het uiterlijk van de xbox: - Kun je stickers en skins alleen maar uit America enzo halen? Of zijn er ook gameshops in Nederland die dat doen? - Als je je Xbox met een skin verrandert dan zorg je ervoor dat je Xbox illegaal wordt of niet? (dus geen garrantie enzo meer.?)
kijk eens op http://www.psxshop.nl/enter.asp?Show=News&CategoryID=264&CategoryName=Xbox&ViewCategoryID=264 ze hebben best wel toffe dinge
Thanx, ik denk dat ik wel voor stickers ga. (als ze gave in Ned hebben) Maar kun je ook een andere jewel of jewel sticker kopen, want dat ding vind ik echt super lelijk. Ik vind het de console gewoon lelijk maken. (behalve SE dan)
Als je de jewel gaat veranderen, bijvoorbeeld lampje erin of dat groene eronder weghalen moet je je box openschroeven en vervalt de garantie.
Je kan ook een rokje voor je Xbox naaien met elastiek aan de bovenkant, en hem zo aankleden. Een gulp voor de DVD-lade, zakken voor je spellen, de snoeren van je controllers die onder het rokje uit komen piepen... Je garantie vervalt niet, en het is nog origineel ook! *)
helemaal mee eens eckie: of misschien een leuke hoes breien misschien kunnen we zo wel een kledinglijn voor de Xbox opzetten, of een Xbox-naaiclubje.....gezellig met een bakje thee en een koekje
Zijn er geen andere nederlandse gameshops die goede stickers hebben? Want die psx en ig zijn best saai.
Jah das zeer balen zeg, ik zag het. Nouja, I'll stay tuned... (hoop dat MS dat soort "skins" zelf gaat maken ofzo)
en zolang je de stickers aan de onder kant ook maar met rust laat anders vervalt je garantie alsnog LOL Is bij een vriend van me gebeurt helaas pindakaas nieuwe kopen plus het staat in de Manuel
Ik vind die stickers echt mega cool......... Je Xbox Wit met zwart en een blauwe lamp maar hoe doen ze dat dan? Kelovitz
Jah maakt mij niet zoveel uit, maar zou graag wel een beetje een mooiere xbox willen. Lijkt me zeer relaxt man.