return to castle.....

Discussie in 'Algemeen' gestart door carvalho, 7 nov 2003.

1. carvalho

carvalho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel in mijn bezit maar op een gegeven moment kom ik in een level waar je met een soort sleeplift van berg naar berg kan gaan meen ik maar bij de laatste stop waar je nog een paar van die moffen moet knallen! kom je in een machine kamer terecht die kenelijk draait voor die sleep lift maar ik heb ieder een geknald! en ik kom er niet uit wat ik dan moet doen overal gekeken en gelopen maar niks nada nopes kan nog geeneens met die sleep lift terug en ik wil weten of jullie mij daar bij kunnen helpen met een soort walktrue .... bedankt alvast!:D

2. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    in de laatste toren de stroom aanzetten (met de trap helemaal naar beneden) dan kun je met de lift naar het volgende level.

3. carvalho

carvalho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zet ik de stroom uit!
    want ik ben met de trap naar beneden gegaan maar ik weet niet waar dat is tussen die twee draaiende wielen zien ik ook niks

4. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me dit nog, je moet eerst naar de bovenkant van de toren met een trap, bovenop ga je aan de andere kant naar beneden (dit is de 'binnenkant' van de toren)(tot je bij een kast komt. Bij die kast is een luik.... daarin moet je zijn (Tip, gooi een granaat naar binnen))

5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Al ga je die machine kamer binnen. dan staat er rechts van je geloof ik een trap. dan klim je die omhoog, en staat er rechts van je zo'n kooi waar die machines instaan zeg maar. Daar moet je op springen, en dan zie je zo'n klein luikie met gaas. Dan moet je die luchtafvoer ( ?) kapot knallen en daar door gaan.

Ik kan ook helemaal verkeerd zitten, maar volgens mij heb is het zo een beetje goed verteld. Hoop ik.

6. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    ja, is wel goed verteld.

Ik weet niet waar je precies bent, maar wat ik in mijn post zette is iets eerder in het level dan wat Stryker er neer zette, maar zo moet je er wel uitkomen.

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    je komt bij de stop stapt uit ladder op ladder af er is dan luik open maken handel over halen. done kan toch neit zo moeilijk zijn

Deel Deze Pagina