Mensen waar moet dit heen, ik kan amper mijn kist in de lucht houden bij Crimson Skies en ik ben alweer bezig om mijn vaardigheden te verbeteren op de tennisbaan. True Crime zit zelfs nog in de folie, omdat ik er simpelweg geen tijd voor heb en dan spreek ik het nog geeneens over Rainbow Six, die ik nog wil aanschaffen. Aan KOTOR kom ik al helemaal niet meer toe, laat staan aan mijn sociaalleven. Komend weekend heb ik er voor gezorgd dat er geen afspraken staan zodat de Xbox overuren kan maken. Zijn er meer mensen die van gekkengeit niet meer weten of ze van voor of achter leven en amper nog tijd voor iets anders hebben en hoe wordt dit ingepland? Misschien is het een luxe probleem, maar er komen wel hele goede games te gelijkertijd uit. Ik gun mijzelf amper tijd om een fatsoenlijke maaltijd in mijn hoofd te stoppen. Zelf heb ik er al over zitten denken om een weekje vakantie op te nemen, maar eigenlijk vind ik dat wat te ver gaan. Hoe los ik dit op ? Begrijp de tekst niet verkeerd, want ik ben zeer enthousiast, maar ik ben vast niet de enige met maar 24 in een dag.
Hehe, inderdaad. Daar heeft bijna iedereen wel last van, hoewel het bij jou wel erg overdreven overkomt Dadelijk krijg ik Top Spin binnen en dan kan ik al geen tijd meer besteden aan de woensdag binnengekregen Burnout 2 en ETM. Maargoed, er bestaat al zo'n thread. Zie hier
gelukkig ben ik niet zo rijk als jou volgende aankoop word GTA en dan counterstrike en.... laat maar. edit: laatste post nie gelezen.
Dat is wel een hele oude thread.... die gaan we dus ook niet opgraven...... kheb idd ook wel meer te doen dan alleen gamen, gamen en nog is gamen... Microsoft had dit idd wel iets beter kunnen plannen.... overigens vind ik True Crime wel een beetje tegenvallen, besturing werkt niet altijd even lekker mee
Ik koop altijd pas een nieuwe game als ik klaar ben met de laatste of er echt op uitgekeken ben. True crime en Top spin liggen over 3-4-5 maanden ook nog wel in de winkels. Dus wat selectiever zijn, je koopwoede onder controle krijgen en eerst de game waar je mee bezig bent afmaken voor je een nieuwe koopt Tis moeilijk..ik kan het weten.. Ben nu bezig met JSRF en Top spin ligt in de winkels... ARGL!! Btw, die week vrij nemen vind ik helemaal niet zo gek hoor..wat is nou 1 week op een mensenleven..
Als je dan dus een spel eerst afmaakt, voordat je een nieuwe koopt en je daar dan dus ook aan houdt. Dan is dat wel weer extra motivatie om het spel uit te spelen. *)
Gambit heeft wel gelijk ik heb nog ongespeelde spellen of deels gespeelde spellen voor 4 systemen liggen. En er komt nog zoveel goed spul uit. Ik ga ook effe aan de game-lijn zal ik maar zeggen.
Koop gewoon niet alle games in 1 x, maar gewoon 1 per maand, dan kan je je daar helemaal op richten. En als je heeeeel lang wacht worden ze allemaal Classic, dus goedkoper.....
ik kocht in het begin ook snel nieuwe spellen voordta ik het had uitgespeeld.....daar ben ik nu ook vanaf....eerste plaats is het niet te betalen, tweede plaats je speelt geen spellen uit....zo heb ik zeker 4 games liggen waar ik mee begonnen ben en nog steeds niet heb uitgspeeld terwijl ik wel bij bleef kopen.....ik heb me nu alleen nog top spin toegezegd en dan hou ik er even mee op. gelukkig koopt een vriend van me wel veel en kan ik het bij hem wel de nieuwste games spelen
dat is het probleem als je in 1x teveel games koopt dan zit je met het probleem wanneer speel je ze dus ik kan heus wel wachten met games kopen tot dat ze wat ouder(goedkoper) zijn.