Aloha is het nou waar dat je je muziek aan kan zetten die je op je xbox heb staan tijdens het spelen??? Zoja hoe doe ik dat Nu toch een berichie maak flikker ik er maar gelijk een stelling tege aan... True Crime: Streets Of L.A. GTA beater of niet? laterrrrrr
je eigen muziek tijdens het gamen opzetten kan alleen bij sommige spellen.. dus niet alle.. maar het is dus mogelijk.. En of True Crime So LA, gta beat moet je zelf eigenlijk weten, vind ik.. je kan het een natuurlijk leuker dan de andere vinden... (mijn mening: GTA beter dan True Crime )
Dat ligt net aan het spel.. Sommige spellen kunnen dat wel andere weer niet.. b.v. Project Gotham racing kan het , GTA als het goed is ook, WWE Raw 2 kan je ook eigen muziek gebruiken. Het verschilt ook weer per spel (als het ondersteund wordt) hoe je dat in moet stellen.. Wat betreft jouw stelling,.. Dat neigt alleen maar naar een opsomtopic aangezien iedereen een eigen/andere mening heb, en opsom topics mogen niet in XBW
Je moet niet alles zien als beater. Zijn gewoon 2 aparte los van elkaar staande games. Elke game heeft zn eigen goede punten.
Ja das waar het zijn 2 verschillende spellen maarja het kan toch wel een beetje beate 'now what i'm saying???
khad True Crime: Streets Of L.A. op een demo stand gedaan, maar kvond het maar niets en de besturing is ook irri
Hoor de meer tegenvallende verhalen over demo. Ga dan ook nooit van demo's uit. TC full versie schijnt goed te zijn.
Waarom niet uit gaan van de demo? Ze brengen toch zeker een demo uit om te laten zien hoe goed het spel is, maar nee, de demo is heel anders dan het echte spel.. :{ Over muziek, hangt van je spel af, je kan het in het optie menu aan zetten.
Ik weet het niet maar ik denk dat dit weer 2 spellen zijn die practisch parralel lopen, True Crime --- GTA, Splinter Cell --- MGS Welke is beter? Wie zal het zeggen, ieder zijn eigen smaak maar ik denk dat net als bij Splinter Cell en MGS dit weer 2 games zijn die echt heel erg aan elkaar gewaagd zijn.................... Kelovitz
Demo's worden uitgegeven om je te laten zien hoe goed het spel is, tuurlijk zijn de mogelijkheden beperkt, maar daar tegenover staat dat ze meestal het mooiste uit het spel plukken. Meestal is de kwaliteit van een spel wel duidelijk in de demo, om te zeggen dat je niet van een demo kan uitgaan gaat veel te ver. True Crime schijnt wel degelijk tegen te vallen, of iig lang niet zo goed te zijn als verwacht.
Mensen, zullen we de True Crime discussie gewoon in het True Crime topic voortzetten Over muziek: Niet alle spellen ondersteunen muziek. Welk spel dat wel of niet doet staat op de achterkant van het doosje (Custom Soundtrack staat er dan). Case Closed