Crimson Skies: High Road to Revenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sphinx, 10 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    he, ik heb geen LIVE, maar ik wil hem toch kopen, maar is er een soort offline mode met bots? een deatmatch mode ofzoiets? Dus als je de verhaallijn uit hebt gespeeld je je toch nog kan amuseren en niet bijvoorbeeld een uur rondvliegen voor je nog eens iemand kan neerhalen want dan is de lol er wel af.
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee,

    Enkel arcade/story mode. Je kan doorgaan totdat je alle vliegtuigen hebt vervolmaakt en je kan miljoenen verdienen. Daarnaast is het echt een moeilijk spel met de meest extreme instellingen.

    Denk echter zelf niet (heb de game en ook geen live, speel wel af en toe multiplayer) dat je deze game meer dan 4 keer rondspeeld zonder multiplayer. Dan is de gimmick er wel af (huren misschien?)
     
  3. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat is die arcade mode juist ???
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    is maar 1 mode voor single dus. De game is nogal arcade (vliegen in derde persoon en schieten, de verschillende wapens zijn mi de gimmick).

    Wil je uitgebreide informatie hoe de single play speelt, verwijs ik naar de voorpagina.
     
  5. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je bijvoorbeeld gewoon wat rond wil vliegen in Singleplayer, kom je dan nog wat vijanden tegen? of is het als je eenmaal iedereen hebt neergehaald, dat ze ook nooit meer terugkomen ???
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    In sommige levels kom je af en toe random tegenstanders tegen.
     
  7. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow gelukkig maar, ik las net ook dat je net zolang door kunt spelen tot je alle vliegtuigen hebt ge-upgrade en dat je miljoenen kunt verdienen... ik zit nu pas op 30.000 ofzo.
    Ik dacht namelijk echt dat ie na de 5de omgeving uitgespeeld zou zijn, en dat ik natuurlijk erg jammer en veel te kort vinden.
    Thanx in ieder geval. :)
     
  8. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met crimson skies single player.

    Ik vlieg normaal op invert, maar in ene keer staat het ingesteld op non-invert. Je zou denken dan zet je het weer goed, maar dat is nu net het probleem dat doet hij niet. Ook niet in settings, probeer zelf maar eens terwijl je bezig bent. Ik moet dus opnieuw leren vliegen in deze campaign. Ook staat mijn geld op NUL, heel vreemd allemaal. Heeft nog iemand anders hiermee problemen gehad of weet wat ik moet doen???
     
  9. ROb

    ROb prins der pozzebocke

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ook wel eens problemen met invert, schijnt bug te zijn, als je
    live bent schijn je n patch te kunnen downlooden, maarehhh...
    wat nu als je NIET live bent zoals ikke... ?


    (jaja ik snap het al..., live aanschaffen zeker hmmmm ik zie een
    complot :) )
     
  10. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem heb ik dus ook, het probleem ligt touwens bij mijn broert en niet bij mij, niet dat het wat uit maakt

    IK WIL LiVe
     
  11. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nou dat probleem haddik dus ook. ik had de dag er voor met zn 4en gemultiplayd en toen opeens was t ook net zo. Dat inverted gebeuren kan je gweoon weer goed doen door alle controllers uit de slots te trekken behalve een conrolller in slot 1 en als het goed is doet ie et dan wel weer.
     
  12. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    @dirkbroek

    hmm ik zal het proberen thx
     
  13. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by Cole Trickle
    Nadat je de game hebt uigespeeld begin je helemaal overnieuw. Wel behoud je je upgrades en geld.
    --------------------------------------------------------------------------------



    Krijg je dan ook andere missies?
    Of kom je slechts 1 keer in alle gebieden (met tussendoor even terug naar die Pandora te gaan en je daarna weer een nieuwe missie krijg binnen datzelfde gebied, bv in chicago)?

    Want ik las dat je in de loop van het spel meerdere keren in alle gebieden terug zou komen?

    Kan iemand me uitleggen hoe dat precies zit thanx.

    Ik wil even weten hoe snel die ongeveer is uitgespeeld, ik zit nu namelijk nog in chicago.
     
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    chicago is een kutlevel vind ik, ik moet nu een paar pakketjes jatten van een trein die door een veel te krappe tunnel rijdt.
    Ik word nooit neergeschoten maar crahs altijd in die tunnel.
    vrij frusty.
     
  15. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu crimson uitgespeeld, maar wat vet vaag is dat ik nog een vliegtuig mis :confused:. En wanneer je het spel hebt uitgespeeld kun trouwens weer opnieuw de missies spelen maar op bv een hogere moeilijkheid graad. Je kunt dan verder gaan met de vlietuigen die je had. Ook krijg je weer upgrade tookens waarmee je overige vliegtuigen kunt upgraden. Uiteindelijk heb je dan alle vliegtuigen geupgrade.

    @The-Dentist
    Je komt niet meer terug in de levels voordat je het spel hebt uitgespeeld, daarna kun je wel weer opnieuw beginnen met het verhaal en verder gaan met je vliegtuigen die je al hebt.
    Na chicago krijg je nog 2 "werelden".

    @defanatic
    Chicago lijkt me wel super cool op live, helaas heb ik live nog niet.
    Chicago is ook leuk in split-screen maar dan moet je wel met mensen spelen die ook een beetje kunnen vliegen.
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is dus de kern van mijn probleem. :)
     
  17. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    is crimson skies nou only xbox of niet?
    Bij gamerankings staat er wel zo` n only xbox teken op de cover maar is dit ook ? want bij gc shop is dat niet .
    Ik weet dat dit spel ook op de pc is maar dat is toch een andere versie?
     
  18. Tha Thomas

    Tha Thomas ...............

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is deze crimson skies een vervolg op een computergame. Die is al van een aantal jaar geleden maar lijkt wel een beetje op de xbox versie, daar had je ook zappelins enzo....Maar deze is only xbox (teminste zover ik weet)
     
  19. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em inmiddels uitgespeeld, het is een waanzinnig spel, en ik heb em sinds ik em gekocht heb (donderdag, anderhalve week terug) heel de tijd zitten spelen.
    Dat was me lang niet overkomen bij een spel.
    Maar toch vind ik dat ie wel snel is uitgespeeld, voordeel is dan wel weer (ik heb em uitgespeeld op normal) dat je dan je geupgrade vliegtuigjes en je geld en tokens houd, en je dan weer alle missies opnieuw kunt spelen (wellicht op hard, of op very hard)
    Ik merk wel dat ie een hoge replay waarde heeft, is maar goed ook, want ik heb geen live..
     
  20. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem eindelijk Wohoo, en Ik vind het een fantastisch spel. Alleen heb ik een vraag: hoe lang duurt de single player?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina