Ik weet niet of het hier goed staat, maar lijkt me de meest logische plaats hiervoor. Weet iemand wanneer het derde halo boek uitkomt? Ik heb zowat overal gezocht en kan het nergens vinden. Ik heb het tweede boek net uit en wil het derde deel wel gaan lezen.
Maar het boek gaat toch over de periode tussen halo1 en halo2 lijkt me dus dat hij voor halo2 uitkomt, zodat je het verhaal dan ook kan volgen
Ja, het gaat ook over de periode tussen Halo 1 en 2. Het boek was aangekondigd voor deze kerst volgensmij.
Het zou fijn zijn als je erbij zegt waar je dat gezien hebt. Dan hebben andere er ook wat aan. Ik zou het namenlijk ook graag willen weten.
Boek 1: Halo: the Fall of Reach (Eric S. Nylund) Boek 2: Halo: The Flood (William C. Dietz ) Boek 3: ??? Weet iemand de titel dan al en de auteur?
Nylund schreef inderdaad een stuk beter dan Dietz. Waar ik met veel plezier TFOR gelezen heb, daar heb ik me echt geergerd aan de schrijfstijl van Dietz. 'De bronstige mAster Chief keek door zijn bloed gehavende vizier en zag lijken zo ver zijn oog kon zien. Zijn gespierde armen waren erg vermoeid maar hij wist dat dit niet het einde was. En ja, hoorde hij daar niet in de verte het gehuil van een Hunter wiens metgezel net in kleine stukken uit elkaar gereten was....' pffff, ik ga ook een boek schrijven denk ik
Hij staat oa op HBO ja, maar ook op de PC versie van Halo staan ze. Als ik tijd heb post ik het verhaal hier wel even.
Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik kan op HBO er echt nix over vinden En wat bedoelen jullie met dat het bij PC versie Halo zit? Kreeg je daar het eerste hoofdstuk van het derde boek bij dan???
Nee, je denkt toch niet dat ik echt de moeite ga nemen om zo'n slecht geschreven boek letterlijk over te nemen? Wat ik ermee duidelijk wilde maken is dat ik een hekel heb aan zijn 'bronstige' taalgebruik en om dat te beklemtonen heb ik het in het nederlands neergezet
Ik ben zeker de enige die William C. Dietz leuker vond schrijven. Maar ik verheug me zeer op First Strike. Hopen dat Bol.com ze op tijd hebben.
U can say that again Ik heb mijn moeder maar dat boek van Dietz gegeven, de doktersromannetjes bij de drogisterij waren op...