[splinter cell] Presentiele paleis

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nosh, 8 nov 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hey,

In het paleis ben ik nu net langs die gallerij met kunst, en de trap op gegaan. Maar achter de deur zit een kamer met 2 paleiswachten op de begane grond, en 2 special forces (ofzo) op de bovenste 2 verdiepingen.
    Hoe kom ik hun voorbij, want als ik er 1 weet dood te schieten, vallen de andere 3 me aan.... :confused:

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Niet schieten natuurlijk! Wat ik deed (ff denken hoor was een tijd geleden) was eerst de bovenste gast neerschieten met een sticky shocker, dan loopt de onderste er als het goed is heen, schiet daar (als je er nog een heb) een sticky camera met gas (hoe heette die ook alweer?) heen zodat ook de tweede lam is en gooi dan een gasgranaat naar beneden bij die drie mannen. Eitje (zwaar understatement)

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bedankt, ga het zo even proberen, maar ik schoot ze telkens dood omdat die crappy walkthrough van de XBM dat zei.
    En volgzaam als ik was, deed ik dat dus :D

4. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat dat je in die hal bent geweest waar je gepakt werd en waar eht licht uitgedaan werd? Dus dat je dan naar buiten loopt en er zo zwaar bewaakt word?

Gewoon door het midden lopen en goed op de bewakers letten dat ze je niet zien

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan gewoon je kogels gebruiken hoor. Dit moet je doen.
    Ga bij die deur waar je naar binnen gaat bukken. Pak je wapen, schiet 1 vijand en ren terug de deur uit. Als dan ff wacht gaan ze na een tijdje gewoon weer terug naar hun oorspronkelijke plaats.
    Tip gebruik je heat goggles om door de deur te kijken waar ze zitten.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina