NFS underground

Discussie in 'Algemeen' gestart door bass, 11 sep 2003.

1. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb over dit spel nog geen topic gezien dus vandaar deze..

Wat verwachten jullie van deze game, wordt hij beter als midnight club 2 of juist niet en waarom.... Waarom gaan jullie deze game kopen of waarom niet...

Hiert wat screenshots van de game

NFS screen 1

NFS screen 2

http://archief.xboxworld.nl/images/screenshots/needforspeedunderground039.jpg

http://archief.xboxworld.nl/images/screenshots/needforspeedunderground031.jpg

http://archief.xboxworld.nl/images/screenshots/needforspeedunderground042.jpg

Mij lijtk deze game echt geweldig je eigen auto aanpassen naar je eigen wens, onderdelen van 40 verschillende fabrikanten erop schroeven..

En dan die bakken Japanse racemonsters, wat een geluid zal dat teweeg brengen MAGISTRAAL !!!

Geef heir dus je mening over NFS Underground

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Het lijkt me opzich wel een cool spel! Misschien schaf ik het aan, misschien ook niet:)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    lijkt me een zeer cool spel, lekker scheuren met hoge snelheid en mooie bolides, alleen vrees ik dat de live optie eruit gelaten wordt

4. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Als er live inzit dat is de kans groot dat ik voor de winkel lig, maar ja, zit dat er niet in, dan zal k hard gaan twijfelen.
    Wil eerst is ff van andere mensen horen tegen de tijd dat ie er is, wat die er van vinden. Kijken of ie echt zo vet is, en daarna gaan we wel tot aanschaf over

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    hmm...we krijgen ook nog Fast And The Furious..en da filmpje wa ik heb gezien was ook zekers niet slecht...en daar kun je met alle wagens uit de film rijden..uit deel 1 en 2 8) 8)

klik voor screens

6. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als ik die screens zo vergelijk zien die van TFTF er wel erg kiddie uit... Dan ga ik tog duidelijk voor de volwassener NFS Underground

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    waneer komtie uit?

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is ook al pre-order bij GCshop. Er komt geen Live in, want het is EA hè? Op zich is het wel vet, tenminste, de pc demo. Alleen de besturing is vaag, iig ff wennen. Mar wel zoals andere NFS. Misschien ga k um halen, maar zeker niet gelijk als hij uit is.

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    20 november :9

10. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    heb net de pc demo gedownload:9. man wat is ie vet, je kan gewoon checkpoint race, maar je kan ook drag-racen. Dan hangt alles af van juiste timing bij het schakelen en op het juiste moment je turbo-boost gebruike, bij zon turbo-boost bij hoge snelheid krijg je trouwens zon blur effect . Bij het demo level checkpoint race zit er trouwens zon jump over een brug, schaamteloos gejat van 2fast2furious but who cares. zalig game, kga em zeker kopen.

Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die demo van 200mb. Mij lijkt de game erg tof dus de demo van de week ook maar eens proberen.

12. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    zeker doen

13. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo gedownload voor pc
    circuit is lastig met toetsenbord
    drag is wel te doen

drag is leuk
    snelheid gevoel zit er goed in.
    je kan met nos rijden ook nog
    het is strak
    als ik geld heb echt wel halen voor xbox
    wel jammer dt je met xbox niet online kan

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hopen dat je met xbc tegen elkaar kan spelen. Dat zou dan ook wel bruut zijn.

15. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, zeker van dat ie geen live zal hebben, want Ea en Microsoft hun onderhandelingen zijn steeds beter aan het verlopen heb ik gelezen in de PU ds mss is er ng een klein kansje 8) :+

16. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Precies.. :)

Heb de PC-demo gedownload en die is wel koel, maar ik zal er geen tijd voor hebben met Rainbow Six 3, XIII, PGR2 en CS in het vooruitzicht :+.

17. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    zag net bij het nieuws dat mijn gedacht werd bevestigd ea+xboxlive=VET

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De PC demo is geweldig, het circuit valt niet te rijden met toetsenbord maar drag racen is meesterlijk. Enorm verrasend hoe ze dat zo goed hebben kunnen maken, hopelijk krijg je ook nog een groot aantal andere tracks om op te drag racen, het liefst nog iets langer. :cool:

19. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het drag racen ook veruit het vetst, wnt de betsurin g by de circuit mode is echtrot, waarschijnlijk zal dit met de xbox-controller veel beter gaan, jammer vind ik wel dat bij het drag en circuit, het allemaal scripted events zijn, dezelfde auto's die uitdezelfde zijstraatjes komen op altijd dezelfde momenten, das wel jammer.

20. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad jammer
    maarja
    het is nog steeds een demo
    dus wie weet

Deel Deze Pagina