ik zag op http://www.tothegame.com/screenshot.asp?screens=10642 screens van nba 2k4, ik zag ook shirts van de high school teams.. Kan je dan met de high school spelen en met de nba teams? alvast bedankt en nog een vraag bij tothegame.com staat bij de e: espn nba basketball 2k4 en bij de nba 2k4 is dat neit het zelfde?
die screens die je ziet zijn van NCAA College Basketball 2K4..ze hebben er de verkeerde naam boven geplaatst en ESPN NBA 2k4 (<-- officiele naam) is idd hetzelfde als NBA 2k4
geen idee weet wel dat de 1e reviews voor ESPN NBA online zijn Gamerankings IGN: 92 GameSpot: 8.9 GamePro.com: 5 of 5
Dit spel ga ik ook zeer zeker halen. Nou maar hopen dat er geen gezeik is met de release, zoals dat bij 2K3 wel was.
De game is al te bestellen @ gcshop.nl en dimplus.nl.. Mijn vraag....heeft iemand em al in de winkels zien liggen?!
weet iemand of ie al bij de media markt in utrecht licht?? of een andere gamesshop in utrecht??? kga morge daar ff heen, en gelijk ff bij die gamexpo kijken
ik heb um besteld op Bol.com , zijn er al mensen die de game hebben?? ben benieuwd of je nu wel tegen amerikanen kunt spelen....
morgen ff in rdam checken..damn ik moet nu keuzes gaan maken.... RB6-3, PGR2, ID2004, ESPN2004....zucht
rb6-3 en pgr2 heb ik al ....heb beelden gezien van id2004 en die vond ik maar tegenvallen als je het vergelijkt met espn2004