True Crime streets of LA

Discussie in 'Algemeen' gestart door cookiemunsta, 8 nov 2003.

1. cookiemunsta

cookiemunsta A.K.A Criticall M

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe Lola in Episode IV (Con Girls) 6. Busting Lola te verslaan is. BAD COP! Damn wat is zij goed.

2. nielzo

nielzo Guest

Zzzzzoek functie:

klikklik

Maar mij lukte het in 1 keer, gewoon eroplos rammen en trappen en vaak blokken en achteruit lopen.
    wat je ook kan doen=
    even terug gaan naar een cruise missie en ga even wat combo's unlocken.
    werkt heel goed *)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2003
  3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb haar ook niet kunnen verslaan :confused:. Gewoon overgeslagen, als ik later wat beter ben, nieuwe combo's ect. doe ik het wel over :)

4. nielzo

nielzo Guest

ja maar dan klopt het niet meer en dan gaat het verhaal anders

5. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon op die knoppen rammen en dan haal je het wel. ik gebruik nooit die blok en combos enzo

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Knoppen rammen werkt niet altijd. Gewoon goed uitkienen, beetje schoppen en slaan en backattacks werken ook wel. Als ze even verdoofd is, gelijk combo en als ze bijna helemaal is opgestaan een vliegende schop (zo heet dat geloof ik, gewoon Y) doen zodat je gelijk weer verder kunt.

Btw nielzo niet echt een nuttige bijdrage aan de thread, in de thread waar jij heen linkt wordt gewoon gediscussieerd over de game zelf, niet over hulp, daar heb je namelijk het Game Help/Cheats forum voor, waar we nu dus zijn ;)

7. Cyberia

Cyberia Guest

WTF!!

Is True Crime al wel uit?? Bij de FRS zeiden ze van niet... :confused:

Cyb.

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    wanneer krijg ik good cop punten?

ik sta nu op -16 bad cop :mad:

9. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    nou, bijvoorbeeld door de boefjes niet neer te knallen, maar ze gewoon bewusteloos te meppen en dan in de boeien te slaan.

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Muweheheh, dat probleem had ik eerst ook.. alleen stond ik op -114 :X
    Dus ik heb maar new game gedaan en wat 'netter' mijn werk gedaan. Alleen op boeven schieten als ze op jouw schieten.

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    hoe sla je boefen in de boeien?

als ik mep, mep ik ze meestal helemaal dood :confused:

12. gt_pro

gt_pro GTA rulezz

Leuk Bevonden:
    0
    om die boeven in de boeien te slaan moet je de L-stick indrukken +B knop

en ik ben echt een BAD COP met -137 8)

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Als je snel bent kun je ze nog boeien als ze op de grond liggen. Je slaat ze overigens niet dood, want ik geloof dat als je ze gewoon knock-out mept dan krijg je wel goodcop punten. Overigens is het slim om een waarschuwingsschot te geven en als je al aan komt rijden je sirene aan hebben, doen ze meestal gelijk hun handen omhoog.

14. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    haha ben ik dan de enigste goodcop?(+20) maar goed ik kan die lola ook niet verslaan maar blijf proberen, want ja j krijgt dan dat andere gedeelte, die heb ik nu uitgespeelt, maar nu eerst die Lola verslaan zodat ik naar het 'originele' vervolg kan :p

Idd eerst een waarschuwingschot geven, maar vaak als j met j sirene aan komt lopen stoppen ze al of rennen ze weg, ja of ze openen het vuur op je :p.

Maarre nadat j met j broer gevochten heb he, zegt hij tog dat j altijd gratis toegang hebt tot al zijn 'filialen'??? of bedoelt ie nou alleen deze ene????

15. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    O nee ik lul, busting lola is natuurlijk IV :p ik moet in deel 3 dat sneak level goed doen, maar k kom een heel eind, alleen dan in dat centrale gedeelte(waar al die gasten liggen) lukt het niet meer :confused: moet ik nou iedereen bewusteloos slaan, of moet ik heel zachtjes naar het midden lopen ofzo?

16. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    door het midden heen staat een poppetje achter de ketel..verder weet niet of er nog 1 is maar zo lukte het bij mij

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Volgens mij ben ik iets te lief..ik sta op + 45.
    Maargoed, ik schiet ook eigenlijk nooit iemand dood. Behalve als er iemand gegijzeld wordt ofzo..

Wat is trouwens jullie verste headschot?? Ik had er vandaag een van 98 meter.

Hoe lossen jullie die Roasterfights op? die gasten beginnen altijd met z'n 6-en ofzo op je in te hakken. Ja ik kan ze wel dood gaan schieten, maarja dan gaat je good cop rating ineens wel erg ver omlaag..

18. gt_pro

gt_pro GTA rulezz

Leuk Bevonden:
    0
    ik schiet ze in hun arm met een paralize shot, en die kan je unlocken bij dat 24/7 schieten :p

/edit: zijn er eigenlijk motors bij true?, crime want er is wel een screenshot met een motor maar ik ben er nog geen een tegengekomen

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  19. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen motors helaas, wie weet in deel 2. enne als j paar x in de lucht schiet willen ze oo nog wel is wegrennen kan j ze 1 voor 1 pakken, en als ze op jouw schieten mag j terug schieten tog?

20. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    vanuit je auto warning schot doen kan ook
    dan staan ze bij mij meestal allemaal te wachten om te worden gearesteerd, en dat doe ik dan ook O-)

Deel Deze Pagina