Ik heb een vraag over deze fout melding: Hij geeft deze foutmelding altijd weer als ik aan mijn website werk, op voor derest geen enkele andere site. Deze pc heeft 5 accounts, en als ik mijn site op 1 van die andere accounts bewerk of bekijk dan is er niks aan de hand, maar kom ik op mijn account, dan krijg ik hem al zodra ik de site open Hoe kun je deze foutmelding verhelpen? Alvast bedankt
als hij het aleen op je eigen website geeft zal je wel iets verkeert hebben in het html een komma ofzo
Ja dat dacht ik ook, maar waarom zit het dan alleen maar op mijn account en niet op die andere 4, want daar doet mijn site het wel gewoon.
Ik krijg geen error als ik van de lap tekst een html bestand maak. Misschien ff opnieuw bestand aanmaken, alles copy/pasten. Kleine moeite en 't probleem is misschien opgelost
ik heb um op mijn pc in kladblok gezet en de pagina bekeken hij geeft de zelfde foutmelding maar als ik van de regel <body bgcolor="#00CCFF" background="zwart_18.jpg" text="#000000" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000" onLoad="clock()"> <body bgcolor="#00CCFF" background="zwart_18.jpg" text="#000000" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000"> maak doet hij het wel ik weet niet weel van javascript dus verder moet je het zelf oplossen
Bedankt Het is gelukt Ik had eerst ook een klok op die site gezet, maar ik had hem toen verwijderd, maar blijkbaar was er nog een stuk van die code blijven staan ofzo...:{ Maar goed, het is opgelost