Mechasault missie 14

Discussie in 'Algemeen' gestart door ghost14, 6 nov 2003.

1. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik zit vast in mechasault level 14 , dan moet je de basis van de vijand zoeken je bent een kleine mech en je mag geen gevecht aangaan omdat je geen schijn van kans zou hebben op een gegevend moment komen er ene paar grote mechs...maar er staat niks aangegeven op de radar ik heb geen idee waar ik heen moet het lukt me niet weet iemand het mischien wel?

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    gewoon de hele tijd doorlopen, het is een beetje moeilijk uit te leggen maar niet stilstaan en de hele tijd doorlopen. uiteindelijk vindt je het zelf wel, het is een vasteroute

3. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat die missie met die Elemental mech in dat lava level? Zo ja, dan moet je eerst gewoon in het begin tijdje rechtdoor gaan, links afslaan als je aan die kant een poort en gebouwen ziet, stukje rechtdoor en dan linksaf als er normale mechs aankomen. Verder rest wijst het zichzelf zo'n beetje, gewoon blijven doorlopen, veel gebruik maken van jumpjets en geen moeite verspillen aan mechs (wel eventueel aan andere Elementals/tanks/enzo).

Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  4. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet snel zijn en level beetje kennen vaak jumpjets gebruiken dan missen ze je. Die mechs laat je met rust gewoon in een stuk door lopen en jumpen

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    21
    (verstandig) gebruik maken van de jumpjets doe je zo:
    als je ziet dat een mech zich aan t opladen is.. (zn energie dus)
    dan ga jij alvast de lucht in en 'zweef' je voor even.. en als die mech schiet dan moet jij je laten vallen.... dan hebben ze je dus nét gemist...

(vond het wel belangrijk om t ff te melden.. geen moeite ofsow;))

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Volgens mij bedoeld hij de missie met die Thor, waar je de basis moet infilteren. Dan moet je gewoon via de deur in de muur naar buiten en zo snel mogelijk rennen. :)

7. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  8. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey thnx allemaal idd ik bedoel dat laval level ik ga het vanmiddag proberen moet nu naar school...

9. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ow dat level. :+ Dan moet je zodra je die eerste 2 mechs ziet naar links en zie je zo'n, ja wat is het een soort bol die je kapot kunt schieten en dan komt er zo'n paarse rand omheen. Dan zie je ook een deur met een (sorry hoor kan even niet op de woorden komen) paal ervoor en die moet je kapot schieten zodat de deur open gaat. Ik vond dit trouwens wel een moeilijke missie.

10. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb het level gehaalt !zit nu in level 18 bedankt !

11. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik zit nu in het level ready to rock 2 d elaatste missie dus.
    In het begin moet je ene paar helekopters kapot knallen daar heb ik niet veel problemen mee maar als je verder doorloopt komen er kei veel mechs en ik krijg ze nooit allemaal dood is dat wel de bedoeling want het lukt mij niet of moet ik gewoon doorlopen?

12. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste kun je concentreren op de zwaardere mechs en dan pas de kleinere mechs aanpakken. Je zit die missie toch in een Ragnarok? Want dan kun je proberen ze met Gauss Rifles om te laten vallen en vervolgens met de Lavagun ze bestoken.

13. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    21
    het is een kwestie van de juiste mech te kiezen...
    kies maar een heavy mech dat een andere mech snel kan laten omtploffen..
    en om heel veel mechs in een keer te laten ontploffen heb je een trucje voor..:
    focus je op 1 mech en beweeg zelf heel snel en heel vaak...
    als je de mech waarop je je hebt gericht bijna ontploft zorg dan dat ie vlakbij andere mechs staat...
    resultaat: de andere mechs ontploffen ook onder invloed van dat ene mech...... ;)

Laatst bewerkt: 9 nov 2003

Deel Deze Pagina