Ik heb erges gehoord dat in PES3 alleen maar landenteams zitten Is dit waar of komen er ook clubteams in?? EDIT: Misgien weet iemand URL van officiele PES3 site?
Landenteams en flink wat clubs (met neppe namen). Alleen Feyenoord ( ) en een paar Italiaanse clubs zijn helemaal officieel (met sponsors, echte club- en spelersnamen). De officiele bevestiging dat die naar de Xbox komt is er volgens mij nog niet. Maar ook al is die er wel, ze waren er volgens mij niet aan begonnen. Dus als het komt, duurt het minimaal een half jaar (gok ik). Zo slim zijn i.v.m. het EK in Europa.
Dus als ik dit goed begrijp worden niet de officiele namen gebruikt Dan wordt het toch Fifa, zonder echte namen is der geen flikker aan. Wat is Trouwes URL van PES3 site?
zo ik heb ff voor het eerst pes3 gespeeld en ik meot zeggen het owned fifa dik dubbel en dwars...echt niet normaal de gameplay is zooooo veel beter dan fifa alleen op licentie en gezichten is fifa beter.
Er is absoluut niks bevestigd in verband met PES3 op de xbox. Er is alleen gezegd dat als EA niet Live gaat, het erg aantrekkelijk wordt voor Konami om PES uit te brengen.
Ach, stel je voor dat je met het huidige elftal kon spelen, daar zou je niet vrolijk van worden, toch?