egt waar mijn xbox is verkracht... ik douwde er een cd in he en opeens krreeekk vrooooet allemal raare geluiden ik haal mun cd eruit op die cd allemaal krassen ik wouw kijken met een andere precies hetzelfde moet ik nu naar die xbox geval stuuren en dan die 2 spellen ook mee stuuren? ofwat anders? [edit] sorry van de vaage thread naam [edit]
hmm dan is mun garantie over want had hem gekocht voor de grote vakantie vorig jaar denk dak dan ff bel
Je hebt 2 jaar garantie in het boekje staat 1 jaar, maar er is een nieuwe Europese wet die zegt dat alle electronica 2 jaar garantie moet hebben
en aangezien je hem pas de 14 maart 2002 hebt kunnen kopen heb je nog tot 14 maart 2004 MINIMAAL garantie * en ja, ik weet dat er gasten zijn met een xbox die VOOR 14 maart 2002 zijn gekocht.
Inderdaad!! Mensen weten het vaak niet, maar je hebt op dit soort dingen vaak langer dan 1 jaar garantie. Pure bluf van de fabrikanten (en asociaal) dat ze 1 zeggen. 'De consument kent z'n rechten toch niet' moeten ze denken. Het is trouwens verstandig je probleem eerst bij de leverancier waar je hem gekocht hebt neer te leggen. Laat je hier ook niet te snel doorverwijzen naar de fabrikant, want dit is in veel gevallen ook niet toegestaan. Door de nieuwe Europese wetten is de consument beter beschermd, en terecht!!
ik heb gebeld ze komen mun xbox dinsdag ophaalen maar betekent dat dan ook dat ik al mun savegames kwijt ben?
dat zou best wel eens kunnen, je kan natuurlijk nog altijd snel een memory kaart gaan halen en op die manier toch nog je savegames redden. als er echt iets ernstigs fout (niet te repareren) aan je xbox is krijg je immers gewoon een nieuwe
Als je geluk hebt dan nemen ze een nieuwe voor je mee. En als je geluk hebt dan doen ze dat niet en heb je je saves nog.
Hij is toch wel veilig verkracht he ( met condoom) Nee, effe serieus als je nog garantie hebt, dan zou ik meteen microsoft bellen. Sterkte!