zizo, Agent Under Fire is ook uitgespeeld, wel verrassend snel... en om even op yi long te antwoorden, ja, in latere levels kan je met alienvoertuigen echt vliegen...be patient
DOA3 - storymode met alle characters uitgespeeld en ik heb alle costumes en ein. Halo - met normal en derde moeilijkheidsgraad (even vergeten hoe die heette) uitgespeeld en voor een groot deel legendary, ben multiplayer king
HALO- alle 3 de schildjes (dus normal,heroic,legendary) MAX PAYNE-alle moeilijksheidsgraden THPS3-alle geheime en movies (alles dus) AZURIK-nog niet ver RSC-ook niet ver
Halo : uitgespeeld in normal JSRF : uitgespeeld, maar ik moet nog een paar extra's halen PGR : 2 uur bezig Azurik : net begonnen
Nog helemaal niets uitgespeeld heb em nog niet zolang en met shrek kwam ik niet verder dan lvl 1 geen zin in zoeken geef mij maar DOA3
Ik heb Halo op normal uitgespeeld, Jet Set Radio Future ook maar dan wel alleen de story line, Spider-Man ook uitgespeeld op normal en Project Gotham heb ik bijna de F50. Verder ga ik binnekort Agent Under Fire ook nog even uitspelen, maar dat doe ik als ik klaar ben met proefwerkweek. Daarna krijg ik Azurik en Nightcaster nog dus dan heb ik weer wat te doen. Oh ja, JSRF en Spider-Man heb ik niet meer die had ik alleen ff geleend op me werk. Halo en PGR ook, maar die heb ik sinds een paar dagen weer omdat ik m'n rewardpack heb ontvangen.
In je sig staat dat je 15 games hebt....en nog niks uitgespeeld? Damn, dan doe ik het zelfs nog beter. En je schrijft dat je de xbox net hebt en je gaat vertellen over Shrek.... Je hebt toch 15 games, waarom kies je Shrek? Vage post dude. *Sorry voor het gemierenneuk en mijn geprobeer om je als een opschepper af te schilderen, ik lees verders weinig boeiends op ons forumpje. Je mag me evt. gewoon compleet negeren.
Halo: op normal gehaald. THPS3: bijna met 2 mannetjes (Tony Hawk en Bam Margera) gehaald en heb het toen verder uitgecheat. Max Payne: heb ik vrijdag gekregen, ben nu bij part 2, chapter 3 (ik speel het op de 2e moeilijkheidsgraad, Hard Boiled heet het geloof ik. RSC: heb ik vorige week zaterdag gehaald en ik heb het nog bijna niet gespeeld (veel weggeweest), ik heb 12.000 punten. Ik vermaak me voorlopig nog wel ff. (Ik wil ze allemaal uitspelen, anders vind ik het zo zonde van mijn poen.)
Halo : uitgespeeld op normal Amped : nu ergens op de 80ste plaats (veel te moeilijk) SW - Obi Wan : uitgespeeld Crash Bandicoot : vierde eindbaas maar per ongeluk savegame gewist, kmoet volledig opnieuw beginnen RSC : juist gekregen met reward pack en kgeraak maar nie aan genoeg punten Oddworld : juist gekregen met reward pack
[offtopic] wil je obi wan verkopen? [offtopic] btw ik heb amped helemaal uitgespeeld (zie andere thread)
Ik had al een thread geopent dat ik hem zoek misschien dat we beter daarzo verder kunnen praten erover: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&postid=65477#post65477
Heeft iemand halo al uitgespeeld op legendary?? Ik ben wel benieuwd naar dat alternatieve eindfilmpje!
Halo : uitgespeeld op Legendary behalve level 1 (heroic) DOA3 : uitspeeld op verry hard behalve nog niet met Tina. (komt nog wel) JSRF : geen zin om uit te spelen .... RSC : ben ermee bezig
precies! hoewel het schieten leuk was had ik af en toe problemen met ammo en health , maar wel lachen. co-op is het pas een wrede level, genoeg knakkers om neer te knallen, probleem is als de ene dood is kan de ander niet terugkomen omdat er ALTIJD WEL VENTJES ZIJN!!!!! [offtopic] co-op vind ik the cartographer (geloof level 3 ) het leukste, met de warthog en veel ventjes, vooral het strand. [/offtopic] btw, ik heb Halo en PGR uitgespeeld, halo op easy en een stuk of wat op normal en PGR tot aan de bonuslevel 13, heb nog niet alle custom paints maar goed ik vind het uitgespeeld.
je kan het niet met me eens zijn, maar als je nu even ook wat andere posts leest zal je merken dat ik niet de enige ben die dit een mindere level vindt...dus misschien is jouw opmerking dan nog wel meer onzin dan de mijne...denk je ook niet? en nee, dit hoeft geen kinderachtig vervolg...just wanted to point it out...