Ik hoor het al heel veel verschillende meningen......... Ik denk dat het een kwestie van huren en niet/wel kopen. Kelovitz
er zitten wel motors in toch.. nou ja hey bedankt ik ga ervoor sparen (ik heb nu 36euro)en dan ga ik hem kopen.
Ik dacht trouwens inderdaad ook dat ik wel eens screenshots had gezien waarbij nick op een motor zat, maar ik heb ze (nog) niet kunnen vinden in het spel. Maar ja, dan zijn er evengoed nog geen boten en helicopters en vliegtuigen
Op het strand van Venice zijn ook geen schaars gekleden meisjes te zien En hoertjes stappen ook niet bij je in auto zoals bij GTA3. Ik werd ineens neer geschoten door een dame in badpak. Ik zit me nu af te vragen waar ze die UZI had verstopt.
indd ik heb ook dat plaatje gezien met die motor maar in het spel nou ik zie ze nergens wel jammer want leek me wel tof
ik vind het echt k*t dat die moter nergens is maar ik heb echt het plaatje gezien waar hij op een moter zat dus hij moet er tog zijn maar ik kan alleen dat plaatje niet op xbw meer vinden. maar in iedergeval ik hem hem bijna 4 dagen en ik vind hem nog steeds super goed ik wil hem voor geen goud kwijt
huh 3 takken??? ik heb tot episode 3 gespeeld en dan heb ik bad cop uitgespeeld. ben nu bezig met episode 4 van good cop. wat is de 3e tak dan
Ik vind hem cool, lekkere grote stad etc. als j een missie niet haalt, gewoon doorgaan(krijg j nog ander filmpje ook, dus oftewel iedere missie een x wel en een x niet halen, dan heb j alle filmpjes pas ). Idd jammer dat er VOORAL geen motoren zijn dat mis ik wel. Maarja goed wie weet in True Crime 2 wel(en wie weetis dat in New York ofzo whaha) Verder is het cker een TOPGAME