Dezelfde auto's op het zelfde moment is wel jammer, maar het lijkt me logisch dat de zijstraten op dezelfde plek zitten. :{
Ik heb het spel al en het is zeker gaaf. De graphics zijn erg goed en dan de superlijpe auto`s. Echt is super spel
Ja geen schade is wel jammer, en dat ie misschien iets te arcade is (beuken om vooraan te komen-princiepe), maar verder lijkt ie me supersnel en tof.
op de circuit vind ik die bestuuring juist goed als je goed rijd kan je dik vol gas door de bochten zonder iets teraaken de drag vind ik af en toe wel zwaar irritand in de begin daarna is het klote dan beukt zo'n gast mij tegen een auto ben ik weer kapot *yaaay* sta ik weer laatstes
Heb de demo geprobeerd en vindt hem eigenlijk wel tegenvallen, gfx en sound enzo zijn wel ok maar gameplay is weinig soeps. Circuit gaat nog wel maar drag race is niet te doen. Het gaat gewoon te snel om nog even een wagen te ontwijken voordat je weer totalled ben. Heb tig keer de drag race proberen uit te rijden zonder succes. Jammer.
ja da is wel je moet gewoon de drag 2 keer spelen voordat je goed weet wanneer die andere auto's komen zodat je niet tegen ze opknalt
Drag is een eitje als je eenmaal weet hoe het moet. Als je goed oplet dan zie je dat de gewone auto's en de train meestal op hetzelfde moment komen.
ja dat vind ik ook (zie men vorige post) thangt meer af van het juiste rijvak kiezen dan van het schakelen en op het juiste moment je boost gebruiken. Jammer
Ik heb die drag wel een stuk of 10x overnieuw gedaan en nog niet gelukt Auto's zie je wel aankomen maar dan wijk je net niet genoeg uit of ben je net te laat en is het al over.
lijkt me best leuk, de demo voor ps 2 was al erg goed, ik denk niet dat ik hem koop, ik ga project gotham racing zeker kopen, en dan kom ik er niet aan toe
kdenk ook ni dat ik hem ga kopen op xbox met zoveel goede gamez in het vooruitzicht, maar denk wel dat ik hem voor pc zal dll
ik ga hem zeker halen hij wordtecht super bruut naar mijn mening NOS en snelle omgebouwde wagens ---> I LOVE IT
Ik heb van deze game mogen genieten met een paar in-game beelden op GameKings, zie tread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=37723 , en het ziet er heel gelikt uit, ik heb het in een voorgaande tread over de grafische kwaliteit gehad van de Xbox maar dit is echt hééél mooi. Kelovitz