Weet er iemand of PZ 2 ook op de XBOX verschijnt, lijkt me logisch want komt van Tecmo, Maar wanneer ik er iets over zoek krijg ik alleen info over de PS2-versie. Ik heb nog nergens iets gevonden over een XBOX-versie. Zeg nu nie dat ie PS2-exclusief is ofzo . . En mocht toch nog goed nieuws kunnen brengen kun je mij dan ook zeggen wanneer ie ongeveer uitkomt.
Ik weet er nix van, maar het lijkt mij wel dat ie ook op de xbox komt, aangezien pz 1 ook op de xbox is. Maar toch denk ik dat de ps2 voorrang krijgt. Wij zullen wel weer een half jaar langer moeten wachten. Maar ik heb geen bron kunnen vinden helaas.
Ik hoopp het dat 'ie ook uitkomt op XboX. Ik blijf het momenteel een van de meest vette games vinden voor de XboX. En project Zero 1 kwam voor de XboX ook zo'n 3/4 jaar later uit dus nog ff wachten denk ik
's ff kijken naar de screenshots... Ja, het wordt weer net zo'n paranoia game als de eerste...ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn
Ik kan niet wachten!! *wrijft handen over elkaar* Meer freaky foto's maken!! Waarschijnlijk komt er wel een Xbox versie maar alleen veel later zoals XbelieveR en Da-Z- al zeiden...
Ooooo, ik kan niet wachten op deze game, mijn bank kan nog wel wat meer meer (angst)bilzweet gebruiken
Of de game nog naar de Xbox komt is nog steeds onzeker, maar hier heb je alvast de Japanse tv reclame van de PS2 versie. KLIK
WOW! Cool Filmpje. Als het er al zo goed uitziet op de PS2 ben ik helemaal benieuwd hoe de Xbox versie eruit gaat zien. Nou duurt het wachten alleen maar langer....
Volgens tothegame is er nog helemaal geen datum gepland voor een europese release, ook niet voor de PS2!! Chips, nog langer wachten, deel 1 was echt kei goed, ben echt benieuwd hoe het 2e deel is geworden......