Hey peeps, ik zit vast in het level: The land of the livid Dead, je moet verderop in het level the Grim Keeper verslaan. Maar hoe doe ik dit??? Hij gooit constant van die kleine klerebeestjes, die als een gek gillen. Ook kom ik niet door zijn schild heen. Zijdelings lopen en schieten heeft geen zin. Iemand een ideetje?
goed idee, of is er al een Rayman help topic of word er geen 1 gemaakt omdat er tog niet zoveel hulp nodig is??
is rayman echt een aanrader voor iem die graag platfotm spellen speelt ik ben aan het twijfelen graag jullie reacties over dit spel
Nou, ik speel niet vaak een platformspel, maar RAYMAN heeft toch een bepaalde sfeer, die je leuk moet vinden. En hij kost 45 euro, das ook weer mooi meegenomen
volgens mij is hij ook makkelijk.. bij rayman 2 hoorde ik mijn vriendin om de 5 seconden 'kut', 'fuck' of 'shit' roepen.. nu is dat eens in de 5 minuten geloof ik... verder een erg leuk spel als je van platformers houd.. ik speel het zelf niet.. maar mijn vriendin vermaakt zich er prima mee.. of komt dat door die grote trillende controller
eyy mensen ik zit daar dus ook vast maar ik kan die zak dus niet verslaan, ik zie daarboen we zo een mandje hangen met zo een elfje erin maar daar kom ik niet bij!! kunnen jullie me helpen?
Sorry, ik kan je niet helpen. Zoek anders ff een walkthrough op internet. En of Rayman een aanrader is? Ja,... me broertje heeft hem voor 17,50 gekocht Dus voor die prijs wel. Nieuw is hij tegewordig 30 euro volgens mij.
t leukste van t spel is dat je m nog lááááng niet uit hebt als je denkt dat je m uit hebt. Maar hij wordt wel n beetje eentonig vind ik. Maar ja, k houd zowieso niet van dat soort spellen, heb m voor mn vriendin gekocht. Wou m alleen snel uitspelen vóór haar.