[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

  1. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    lol ze hebben twee keer rainbow six, welke zal ik nemen. die van 46,95 of die van 49,95:p
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ligt eraan of je graag een headset bij je spel wilt hebben... :{
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ow lol had ik overheen gekeken:)
     
  4. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb top spin gepreorderd bij gamerelease maar nog niks binnen:mad: . Volgende keer maar weer bij gcshop bestellen!
     
  5. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan mail je ze toch, ze antwoorden heel snel.
    Ik heb bij gamerelease soul calibur 2 voor de cube gekocht voor 42 euro.
    Gcshop koop ik spellen. Ze zijn beide betrouwbaar.
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Gamerelease is echt wel betrouwbaar. Had er 3 spellen ge-preordered en alle 3 netjes (en op tijd!!) in de bus gekregen (Top spin, Fifa 2004, Crimson skies).

    Verder hele goede service, mails die je stuurt vaak binnen 10 minuten beantwoord. Zijn erg behulpzaam. Ach ja zo kan ik nog wel even verder gaan!

    Ik vind het dus een zeer goed bedrijf!

    Iedereen heeft het erover dat gamerelease een hele vage site heeft, ik snap niet waar jullie het precies over hebben. Ik vind er niks vaags aan... :confused:
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb rainbow six daar besteld, mail ik ze wanneer ik hem kan verwachten mailen ze Zaterdag.......ik vanochtend helemaal happy, vandaag rainbow six lekker spelen......maar niets hoor, ligt nog steeds niets in de bus.

    Toch maar weer ff mailen dan.

    (op mijn eerste mail gaven ze wel een beetje een raar antwoord, maar was daarentegen wel binnen 1 uur beantwoord)
     
  8. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hte schijnt dat die te vertrouwen is... Ik ken wel een paar die zeggen dat ze daar een game hebben gekocht!
    Maar GCshop is 100% te vertrouwen!!
     
  9. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ken al iemand met goede ervaringen...
    en ik hoop het maar, heb er gisteren PGR2 gepre-orderd
     
  10. Razor

    Razor Online enabled

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoeveel?
     
  11. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nu een mailtje terug waarin alles staat uitgelegt en waarin staat dat ik hem dinsdag moet hebben.
     
  12. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb PGR2 gepreorderd voor € 48.50 incl verzendkosten
     
  13. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamerelease is absoluut te vertrouwen, heb er ervaring mee en ken meer mensen die goede ervaringen hebben met ze. Slechte berichten (over de service, aflevering etc.) heb ik nog niet gehoord.
     
  14. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je de games bij gamerelease.nl en bij gcshop.nl ook netjes in hun originele seal. En zijn het nederlandse versies (vooral de games die je kan pre-orderen)?

    Bij Intertoys komt het namelijk vaker voor dat ze, bv bij Metroid Prime en Mariokart Double Dash voor de NGC, een paar dagen voor de official release een eerste zending met UK versions binnenkrijgen.

    Niet dat engels een probleem is maar bij bv racegames is het natuurlijk wel minder dat dan de snelheid in miles per uur wordt aangegeven ipv kilometers per uur. Zie bv Mariokart Double Dash.
     
  15. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Rainbow Six 3 met headset bij Gamerelease besteld. Maar door een foutje bij de leverancier kreeg ik hem pas woendag binnen. Maar ik heb heel vaak geemaild daarvoor en ze geven altijd antwoord. Sorry, pardon, vertrouwen ze vonden het echt niet leuk wat er gebeurt was. Ze zijn betrouwbaar en binnenkort krijg je daar ook mogelijkheid om met acceptgiro te betalen.
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij zijn ze betrouwbaar, ik heb daar laatst PGR gekocht (alleen dan geen nederlandse 8erkant, kan dat kloppen?)...
    voor mij is ie betrouwbaar...
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan er soms niet helemaal tegen. Ik bedoel kijk op die link van de 1 pagina van tweakers...

    Echt ik vind dat zo idioot daar! Ze zitten maar te flamen en te doen, komt die gas tvan gamerelease de boel recht zetten krijgt hij een OW omdat hij zijn bedrijf verdedigd...

    Dit kan ik gewoon absoluut niet goed hebben! Vooral niet omdat mensen daar lopen te bleren ja gamerelease is helemaal niet te vertrouwen, je moet vooruit betalen, ze hebben een vage site enz... En dat terwijl die gasten er nog niet een besteld hebben. Waarom zit je dan in hemelsnaam te flamen?

    Daarbij komt nogmaals dat veel punten van kritiek niet eens kloppen. Ze noemen het bijv. al vaag dat het bedrijf hun adres niet doorgeeft (daarentegen hebben ze wel gewoon postadres netjes op site staan dus contact wel degelijk mogelijk!), maar er zijn zoveel internetbedrijven die dat niet doen! Om het simpele feit dat ze gewoon niet willen dat dat adres als winkel beschouwd gaat worden.

    Wel vervelend als dat gebeurt want dan moeten ze in dat pand weer mensen gaan zetten, en dat kost weer geld zodat de prijzen omhoog gaan. Hoppa dan hebben ze zekers weer kritiek dat het allemaal te duur wordt... You get my point!

    Nogmaals voor de twijfelaars, hun zijn te vertrouwen (uitgaande van mijn ervaringen) heb daar 3 games ooit gepre-ordered en alle 3 gewoon ruim op tijd en netjes afgeleverd gekregen! _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  18. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    jij werkt daar, dat was al lang duidelijk.
    En dan nog, die eigenaar (of jij?) begint daar goed te schelden op een klant, dat vind ik niet bepaald positief en zegt genoeg over de mentaliteit. Nu weer, ik heb in het begin een bericht gepost wat op tweakers stond en jij moet meteen er tegen in gaan.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  19. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    :confused:
    Dan weet jij dus meer dan ik volgens mij... (Aart heeft dus niet altijd gelijk... :+)
    Ik werk daar dus niet. Ik ben hier al geregistreerd vanaf begin 2002 ofzo, en nog nooit over gamerelease gehad, niks van over in mijn profiel staan enz.. enz... Ten 2e ik woon in Best en dat is best een eindje van Tilburg af. Sterker nog ik ken gamerelease pas sinds 2 maanden geleden omdat ik daar toen mijn eerste game daar pre-orderde (Fifa 2004)

    Maar ja van mij mag je best geloven/niet geloven wat je wilt. Punt is wel dat ik het grappig vind dat als je uitgaande van je eigen ervaringen positief over een bedrijf bent omdat iemand daarnaar vraagt, veel mensen meteen denken dat je er dan ook werkt... :{

    Punt 2 ik ga in tegen Tweakers en hun beleid daar (en dus niet tegen jou!). Ben ik dan echt de enigste die het (vooral in dat topic waar jij dus die link van gaf) vind dat het beleid daar een beetje omslachtig is? Ik bedoel je mag wel flamen maar de beschuldigde mag niet verdedigen? Als iemand dat bij jou doet weet ik zeker dat jij ook gaat flippen, vooral als door die verhalen jouw portomonnee er negatief door beinvloeden
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  20. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    gamerelease begint steeds erger tegen te vallen, eerst zou ik mijn spel zaterdag krijgen---> ik mailen, zou het dinsdag krijgen.... nu ist dinsdag en heb ik nog niets.
     

Deel Deze Pagina