ja ik weet het ninja gaiden live. het staat op de x-box site. maar heeft iemand enig idee hoe??? ik niet capture the sword ofzo??? als iemand meer weet vertel het dan ff s.v.p...
Ik dacht op ign gelezen te hebben dat het echt om multiplayer ging, maar dat ze nog niet wilde vertellen hoe en wat...
jah ik had ook gelezen dat het om multyplayer gaat waar je tegen elkaar moet vechten maar hoe of wat weet ik ook niet zeker En koenie als je niks nuttigs te zeggen hebt doe het dan niet
gewoon rondlopen in een map en elkaar kapot hakken ofzo met ninja sterren gooien en over muuren lopen om elkaar te ontwijken en elkaar de kop inslaan met nuchaku's (denk ik)
't is juist zo dat ze dit juist geheim willen houden. Ze laten niks weten in de interviews en in elk interview word het wel gevraagd. Op deze manier blijft de game in de publiciteit want er zal gespeculeerd worden wat het nou precies is.
Bwhahaha Maar ik denk ook gewoon een soort deathmatch. Als je AI kunt afslachten, waarom niet je mede-livers?
ja lijk me cool capture the flag zo iets heb je de vlag allemaal ninja's achter je om de vlag terug te laten keren
met een helegroep vechten op een neerstortende vliegtuig en de overwinner springt eraf en valt op grond maar in die vliegtuig zaten wat atoom stuff in en zo ontploft de aarde?
Lijkt me echt cool ninja gaiden live, ik denk dat je dan een combinatie krijgt tussen een shooter (werpen van werpsterren) en fightgame ( het vechen de blote vuist en het zwaard). Met die combinatie kun je veel leuke gametypes bedenken hoor.
zoiets zal het wel worde. maar voor iedereen die deze game goed vind er gaan nog geruchten dat Ninja Gaiden dit jaar nog uit komt. Ninja Gaiden rulezzzzzzzz
Misschien is het wel een soort van capture the land. Elke zoveel ninja's hebben hun eigen stukje land en kunnen dat door middel van uitdagen die van andere veroveren of juist verliezen. Lijkt me best vet als iedereen zen eigen ninja dorp heeft