[True Crime] Legenda???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Japzor, 7 nov 2003.

1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit gewoon echt al een kwartier of meer te zoeken naar een stomme parkeerplaats!! Heeft iemand een truukje of weet ik veel wat zodat ik tenminste kan opslaan ??

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Als die parkeerplaats echt belangerijk is wordt het toch op de map aangegeven ?..

3. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Vat je ff nie..

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom heb je een parkeerplaats nodig? Na elke missie blijft je wagen gewoon staan voor de deur en je kunt overigens ook nog naar een gele P op je kaart (gewoon veel rondrijden, dan vind je hem wel) waar je wagen staan die je hebt verdiend tijdens de bonus cruising street races.

edit:
    Volgens mij bedoel je een punt waar je kunt saven (zoals in GTA)? Hij saved gewoon automatisch na elke missie en vaak ook tijdens een missie, dus je kunt gewoon stoppen hoor!

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hmm, kan je in het spel dan wel een paar mooie wagens verzamelen dat je die ergens rustig kan neerzetten? Dus net zoals bij GTA een soort garage waar je als je het spel laat komt en je een auto kan kiezen uit de wagens die je hebt verzameld?

6. grandberand

grandberand Drs.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee..

Gaat niet.. Je kunt auto's unlocken en deze komen dan in je garage te staan.. Je garages liggen verspreidt in de stad..
    Die bruine staat er altijd..

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb het spel ook maar gehaald...veeet..
    Trucje: er zijn van die punten waar je je auto kan laten repareren, maar je kan ook gewoon een P parkeerplaats opzoeken. even inlopen zonder je auto.. je gaat in de auto van je keuze zitten ( bijv. die eigenlijk helemaal kapot is) en als je eruit komt is ie weer zo goed als nieuw....

8. Loserkid

Loserkid Game freak

Leuk Bevonden:
    0
    als j de parkeergarage in gaat, kom jezelf ook weer helemaal beter terug ;), ook als j bv een upgrade shit ingaat(bv 1ntje die j al gehaald hebt, kost j nix) als j dan terug komt ben j we=er zo goed als nieuw(j auto niet)

Deel Deze Pagina