top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    voor de duidelijkheid:
    Je kan met 1 gamertag 1 mannetje en een vrouwtje online gebruiken.
    Je kan wel meerdere poppetjes maken maar als je dan met een ander mannetje een official match doet dan verlies je van het vorig gebruikte mannetje je stats enzo.
    dus das niet slim!!!:)
     
  2. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik m`n stats te slecht vind (heb tot nu toe erg veel verloren :+), kan ik beter ff een nieuw figuurtje maken, daarmee spelen en vervolgens weer die oude kiezen om met een schone lei te beginnen?
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Nu ik in Top Spin wat sterren heb mogen verdelen, duw je het steeds meer een bepaalde richting op. Ik vraag mij af of ik de sterren en de skills wel goed heb verdeeld en of deze passen bij mijn speelstijl.
    Misschien kan iemand hierin advies geven, ik heb nu 2 sterren bij serve, twee bij forehand en twee bij backhand. Bij volley heb ik nog niets staan en als eerste skill heb ik return riskshot.

    Ik speel voornamelijk bij de baseline en tot nu toe werkt dit naar mijn zin, een beetje defensief eigenlijk. Ik weet dat ik nu nog acht sterren mag verdelen, hoe en wat met de skills blijft mij eigenlijk iets onduidelijk. Heeft iemand misschien een idee hoe ik de sterren en skills het beste kan verdelen, een beetje behorende bij mijn speelstijl.
     
  4. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    als je erg defensief speelt kan je toch het best zo min mogelijk sterren aan de volley geven en juist meer sterren aan backhand en forehand. ook moeten defensieve spelers het vaak hebben van hun snelheid. ik geloof dat je op een gegeven moment kan kiezen voor een speed-skill. misschien is dat ook wat voor jou. return riskshot is wel handig maar die gebruik je toch niet erg vaak omdat je weinig riskshots tegen krijgt in de singleplayer. ik weet niet hoe dat met online zit.
    hopelijk kan je weer wat op weg
     
  5. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaaaaaaaaagh!!! Wat een frustrerend spel!! Grr net van hewit verloren gvd! 4-3 voor hem, 3-1, en dan wint die eikel met 4-3!! :'-( Het is niet eerlijk!
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    goede tips, ik ken het spel al aardig zonder dat ik het ooit gespeeld heb!
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik flip van de 4 ster voor service....laat staan de volgende, enkelt riskshots als ik me het herinner van m'n vorige poppetje.Merk echt dat het anders speelt met sterren anders verdelen.Ga ikwel goed?

    serve nu 3 ga voor 5
    forehand 2
    backhand 2
    volley 5

    speed
    precission
    riskshot
    ?, adviezen?

    Heb nog weinig profijt van 5de volley ster trouwens.
     
  8. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een leuke tip voor single player.
    maarrrr... je moet geen risk shot doen maar je
    moet dat balkje laten lopen tot de helft en
    dan als je rechts onderin staat moet je helemaal links slaan
    en dan als een gek naar het net komen en dan naar rechts slaan.
    De computer verliest hier altijd mee.
    Het is meetsal 2x tikken en als je pech hebt 3x:)


    Ps Dendemen doe iets van de serve af en ook iets van de
    volley.Zodat je ook wat kracht over houdt om ze links en rechts
    van de baan te tikken.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  9. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een volley skill en 3 sterren bij volley: werkt super! ze heeft bijna alles aan het net (die lekkere geile sloerie van me met haar korte topje en strak kort broekje aan:9). die laatste skill schijnt je beter te kunnen besteden aan top spin. ik heb de slice genomen maar zo goed is die nou ook weer niet. bovendien kan je nog agrassive lob en smash kiezen. gezien jouw mannetje is smash misschien een optie omdat je veel aan het net staat. maargoed de computer lobt niet erg vaak en omdat je speed hebt kun je snel naar achter lopen en de lob nog hebben. dus ik zou zeggen top spin:cool:.
    hier volg ik je ff niet hoor:confused:
     
  10. mister_tank

    mister_tank Supes

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag ook gehaald. Was overal uitverkocht in H'lem dus ben maar fftjes naar A'dam gegaan en het was meteen raak bij de eerste de beste gameshop.
    Tis zeer zekers een erg goed in elkaar gezet spelletje. Was ook een VT fan maar dit spel is toch echt beter.

    Grafisch ziet het er zeer verzorgd uit. Ook de bewegingen van de spelers zijn zeer vloeiend en realistisch.
    Create a player feature is ook toppie al had hier misschien de interface bij het samenstellen wat minder omslachtig mogen zijn.
    Echt het enige wat ik echt te zeiken heb is inderdaad over de eerder genoemde laadtijden. Had misschien wat snelller mogen zijn maar hey we can live with that!

    Eindelijk weer eens een Xbox spel waar ik warm van kan lopen. En zeer binnenkort komt ook ESPN b-ball uit, het worden weer mooie Xbox tijden.........

    Oh ja, bij mijn aankoop kreeg ik ook een scratch-card voor Xbox Live. Heb ik dan nog steeds een cc nodig? Dat is mij nl. nog niet helemaal duidelijk geworden omdat sommige mensen van mening waren dat je dan geen cc meer nodig zou hebben (waar ik eerlijk gezegd mijn twijfels bij heb).
     
  11. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n volley staat al, kan alleen de 2 sterren die ik eigenlijk van plan was bij serve te zetten nog ergens anders kwijt.Mischien alle 2 op forehand?En me skills?
     
  12. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    hier volg ik je ff niet hoor:confused: [/B][/QUOTE] Heb het over de 5de ster voor serve.
     
  13. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    een harde service is echt wel handig. als je de service hard de baan uit slaat moet je snel naar voren lopen en kan je de terugkomende bal makkelijk de hoek in spelen. zo win je vrij gemakkelijk je servicegames en moet je die break bij de tegenstander zien te forceren. misschien kan je er nog 1 ster bij de service doen en 1 bij forehand?
    ik heb bij forehand 4 en backhand 2 maar nu loopt ze vaak om haar backhand heen zodat ik toch erg veel profijt heb van die 4 sterren bij de forehand.
     
  14. MasterSE

    MasterSE Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel spelers er totaal zijn in de speel? ik weet wel dat er 32 pro spelers erin zitten.
     
  15. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    risk services zijn best makkelijk hoor. je moet de trigger heel ff indrukken en gelijk loslaten, dan gaat ie vaak gelijk in het midden. een kwestie van oefenen en je risk services gaan prima in!
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Met Risk shot serveren is makkelijk maar tijdens het tennissen lukt het me nooit :{
     
  17. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    idd is het tijdens het tennis veel moeielijker, de dropshot daarentegen zijn weer een stuk makkelijker en als je niet precies in het midden komt is dat vaak niet zo erg en kan je gewoon doortennissen. daarom gebruik ik die veel vaker dan de risk shots. die gebruik ik als ik echt in de verdrukking zit of zin heb om mn unforced errors stats op te schroeven 8)
     
  18. Wika

    Wika XBOX BrDa

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar!
     
  19. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, voor die scratch kaart voor 2 maanden live heb je wél een CC nodig. Houd er overigens wel rekening mee dat als je het abbonnement niet tijdig opzegt, dat er dan maandelijks een bedrag van je cc wordt afgeschreven!
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    jah je hebt gewoon creditcard nodig.
     

Deel Deze Pagina