Ik heb gelezen dat er heel veel verschillende emotions zijn. wie kan me vertellen hoe ik ze doe of waar ik ze kan vinden. gr Ferdian
Witte knop is voor bij verliezen boos worden (racket gooien enzo), en bij winnen de ander uitlachen Zwarte knop is voor bij verliezen de andere complimenteren (duim omhoog, klappen) en bij winnen blij zijn. Springen van plezier bijvoorbeeld.
Je kan tijdens die witte of zwarte knopje indrukken ook de linkerstick naar een kant meebewegen. Krijg je geloof ik meer varianten.
da wis ik nog nie van die linker stik. weet je welke kant je moet opdrukken zodat ie zn racket weg gooit?
Dat is volgens mij als je alleen maar bad doet aantal keer, dan wordt ie zo kwaad dat ie het op de grond gaat gooien.
ik heb het al gevonden. Als jullie zin hebben in een potje, voeg me maar toe, ik ben nu 145 op de officiele en 119 op de exhibion. Misschien tot op de baan GT: Ferrari4ever80
Dat met die linkerstick ben je dat zeker? Ik heb zowieso al verschillende dingen kunnen doen. Nog een opm: als je dubbelpartner een dubbele faut maakt en je doet GEEN emotie dan ging het ventje bij mij de andere een duw geven
Ontopic: Ja, idd, met de witte en zwarte knop kan je reacties geven. De een is meer overdreven dan de andere. Offtopic: Is het mogelijk om met een Gamertag, 2 verschillende characters te hebben? Zodat ik een eigen heb en me broertje ook een eigen?
Niet voor de official matches, dan wordt je ranking gewist wanneer je een nieuwe speler gebruikt. Met de exhibition kun je alle spelers gebruiken die je maar wilt
Als ik de Power Unlimited van September 2003 mag geloven, is de witte knop een milde reactie en de zwarte een wat aggressievere reactie.
emotions Ik heb nogal wat vrije tijd nu, dus kwam ik 8ter het volgende: Alleen zwart:hangen op het net Zwart + thumbstick: Naar beneden: duim omlaag Naar links: racket gooien Naar schuinrechts: racket schoppen Naar boven: racket tegen het hoofd Wit + thumbstick: Naar boven: duim omhoog Naar links: klappen voor je tegenstander Naar rechts: fistpump Voor de rest weet ik het niet meer (de volgorde kan ook lichtelijk wat anders zijn). Maar he ! dit is wat ik me herinner van eergisteren. Beau