top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. MasterSE

    MasterSE Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien antwoord geven op mijn vraag: zijn er maar 32 spelers in het spel? hoeveel spelers zitten er totaal in het spel??
     
  2. Antiz

    Antiz Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zou ik ook wel willen weten, zitten er echt 16 bekende mannen en vrouwen of zijn er ook veel verzonnen spelers ?
     
  3. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes een vraagje over de service: Als ik een risk shot naar buiten mik bij de service gaat ie altijd uit (ook als ik hem naar binnen schiet). Is dat niet vreemd, want de computer schiet hem wel regelmatig goed naar de buitenkant, terwijl deze minder sterren heeft bij service?

    Edit: oeps, dubbelpost |:-
     
  4. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Eventjes een vraagje over de service: Als ik een risk shot naar buiten mik bij de service gaat ie altijd uit (ook als ik hem naar binnen schiet). Is dat niet vreemd, want de computer schiet hem wel regelmatig goed naar de buitenkant, terwijl deze minder sterren heeft bij service?
     
  5. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er nog iemand van dit soort tips...

    Ik probeer een grand slam te winnen en moest tegen leyton hewitt..die gozer heeft een superbackhand...de hele tijd slicte ik van links naar rechts...en af en toe een hard shot...
    resultaat 4-3 en 3-0....

    Toen moest ik tegen konig...en die heeft/had een super voorhand...alleen nu lukte het truckje met het slicen niet.

    Heeft er iemand nog andere tips over hoe je van top 15 spelers kan winnen?
     
  6. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dan druk je waarschijnlijk de D-pad of Thumbstick te lang naar rechts of links in. wat ik doe is tegelijkertijd de D-pad en de rechtertrigger voor de risk serve indrukken maar dan laat ik de D-pad al vrij snel los en daarna pas de risk-serve trigger. als dat metertje dan gewoon in het midden is moet de service wel in zijn:).
     
  7. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet natuurlijk niet hoe jou skills en stars zijn verdeeld maar ik doe het altijd op deze manier:
    mn eigen service games win ik altijd. eerst een curved serve (mbv die skill ja) naar links, door naar het net en dan afmaken. voor de andere kant een risk serve naar buiten en dan afmaken. bij die risk serve wil er nog wel eens een rally ontstaan doordat ik aan het net niet hard genoeg in de andere hoek sla. als de tegenstander dan weer terug sla doe ik altijd een dropshot en daar kan de computer lekker nooit bij:D. zo win ik dus mn service games. de andere games is meer een kwestie van geluk hebben in de rallys. niet echt tactieken te bedenken. je moet goed reageren om de slagen van de tegenstander en goed letten op de positie van hem. als ik zijn service games niet kan breaken komt het meestal op een tiebreak aan. deze win ik meestal wel omdat ik altijd mijn service punten win. een punt van de tegenstander afsnoepen lukt dan wel en voilá, weer een toernooi naar mijn hand8). en dat met een anna look-a-like, hoe bestaat het8). knap en ambitieus:cool:.
     
  8. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten in totaal 100 vrouwen en 100 mannen in, de bekende 16 en de overige zijn fictief.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik hoop dat ik het nu een beetje redelijk heb verdeeld:

    Ik speel wat defensief.
    Serve:***
    Backhand:****
    Forhand:****
    Volley:**

    Bij de skills heb ik: return riskshot, speed-up en passing shots.

    Iemand nog suggesties?
    (wie had 2 mnd. terug nou gedacht dat we in sterretjes zouden gaan communiceren en elkaar nog begrijpen ook....lol)
     
  10. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vandaag weer uren oefenen hierop :)
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Men o Men wat een goed spel. Maar toch paar teleurstellingen, de algemene. Zit nog wel te wachten op de ultieme tennisgame, bijv. ranglijst van 300 man, 5 jaar career mode met de toernooien op een rij. Bijna elke week een ander, en natuurlijk gewoon 6 games en 5 sets per wedstrijd. Dat zou het geweldig maken, misschien ideetje voor de misschien wel volgende Top SPin?

    Zag jullie, of iemand, klagen over dat er geen Let was in het spel. Heb het zelf toch al een paar keer gehad. Sooo... dan baal je wel als het tegen je is. Maarja shit happens.

    @DragonNL

    Ik klik dus eerst de riskshot in en ong wanneer hij de bal in de lucht gooit druk ik naar buiten met de thumbstick... beetje naar beneden drukken en je hebt al redelijk vaak een Ace.
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had van m’n eerste 6 (online) wedstrijden maar 1 gewonnen. Niet dat ik afgeslacht werd, maar in heb moeite om m’n eigen servicebeurten te houden. Vaak met een tie-breaks verloren enzo. Dan spreek je over wedstrijden van 40 minuten. Ik had dus ook respect voor de mensen die zo hoog op de ranglijst staan. Tot ik gister tegen een zo iemand speelde. Die gozer speelt dus heel de tijd 1 set. Op zo’n manier begrijp ik die hoge rankings (en gespeelde wedstrijden). Ik heb dus gisteren ook even geprobeerd met 1 set en won gelijk drie wedstrijden achter elkaar. Maar het is gewoon niet leuk op die manier. Voordat je aan elkaar gewend bent is de set al voorbij. Ik laat de rankings nu maar liggen, hoop gewoon op mooie battles. Maar voor de gasten die de rankings willen beklimmen is dit de (goedkope) manier om te doen.
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Shitzooi, gistere het pro-am toernooi van dubai gespeeld, kwart en halve finale gingen allemaal in games van 3-0.

    De finale begint, ik serveer en krijg een let-fout, gelijk gevolgd door een blauw scherm en de mededeling dat ik mijn Xbox eerst uit en dan weer aan moet zetten!

    Een half uur voor nop gespeeld!
     
  14. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    half uur over 12 games? ik doe dat in 20 minuten :D oplopen en afmaken, en als je zo gemakkelijk wint kan je toch beter een moeilijker toernooi kiezen.

    Ik las net iets over scratch-cards maar ik dacht dat die pas vanaf 14 maart verkrijgbaar waren en dat die juist als alternatief voor de CC dienden. Of zit ik er nu helemaal naast. Man mag ik ook eens op live :'-(
     
  15. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet die wel al pro zijn he, voordat je de wat betere toernooien mag spelen :).

    en een blauw scherm :eek:. Zoals in windows???
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind trouwens tegen de computer spelen leuker dan op Live... gewoon omdat het echt tennis is dan. Je hebt meer leuke rally's. Op Live willen mensen toch meer winnen om hoger te komen. Geef mij gewoon maar een leuk potje tennis, maak niet uit of ik verlies of win.
     
  17. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was weer een ruig avondje, in en finalegevecht met slicekoning Grosjean en gewoon verliezen in twee tiebreaks. Daarna finale op hardcourt tegen Chang (ik dacht dat hij met pensioen was???) en hij spinde alles de baan uit. Kortom de daling van 4 naar 17 was een feit gdvrddm... Zo blijven we lekker bezig.

    NB Wanneer ik de game te lang op pauze laat staan loopt mijn xbox vast (ben ik de enige die hier last van heeft?????).
     
  18. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, ik heb er ook last van helaas:mad:. wil ik even een pauze nemen tussen 2 wedstrijden door in een toernooi om wat drinken te halen, loopt ie vast omdat ik te lang inactief geweest ben. dat is wel een beetje jammer:{.
    en ik heb af en toe ook last van dat als ik terug in het scherm met die wereld kom dat ik maar 1 kant op kan bewegen met mn controller. als ik hem er dan uit en weer in doe doet ie het wel weer gewoon:confused:.
     
  19. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jupz... Chang tennist niet meer, maar Sampras ook niet meer en Hingis ook niet meer. Maar is natuurlijk een beetje een held in Amerika.

    Hijs 1 keer vastgelopen, maar dat komt niet door op pauze laten staan.
     
  20. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar Sampras en Hingis waren recente wereldtoppers en chang is niet recent en eigenlijk nooit een echte topper geweest
     

Deel Deze Pagina