Magic The Gathering: Battlegrounds

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door RedCandy, 6 nov 2003.

  1. RedCandy

    RedCandy ~On Deathrow..

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die ook van het kaart spel houden, het spel van atari gaan kopen en nederlandse speelmaat zoeken, add me: thomas381@hotmail.com _O_

    als het spel uit is kunnen we er in dit forum nog over praten 8)
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
  3. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook zeker halen.. :) maar ik zit nog ff te k*tten met live maaaaaaaar dat komt wel goed...
     
  4. Geops

    Geops 360P persoontje

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraart komt deze in mijn collectie xbox games. Het is tenslotte van een kaart spel waar ik al vele uren zoniet dagen zoniet weken in heb gestoken. En met dat hele Live gebeuren erbij kan het natuurlijk niet mis gaan. Zelfs al zouden de GFX 3x niks wezen het gaat om het kaartspel en de mogelijkheid om het is te spelen met mensen die niet in de buurt wonen (toch wel het grootste probleem van Magic). Nu nog wachten tot de release :9
     
  5. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Oooh, magic heb ik vroeger ook gespeeld... heb nog kaarten van de eerste editie enzo.
    Ik had hier al wat van gezien maar dacht dat dit een soort vechtspel was dat puur de naam gebruikte...Dus het is echt het kaartspel zelf? Dan lijkt het me wel onwijs cool en wil ik het zeker hebben!
    Had vroeger ook de pc-versie van het kaartspel maar tegen een pc spelen is niet echt leuk :mad: dus zo'n spel op xbox live lijkt me super. Weer eens wat anders dan racen en schieten!
     
  6. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    release date

    wanneer komt tie in nl uit????
     
  7. RedCandy

    RedCandy ~On Deathrow..

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    24 november, heb em al gepre-ordered by play.com

    Het is hetzelfde als (yugi-yo voor de kleintjes onder ons.) Etherlords als je het wel eens geplayed hebt.. nwel kick spel..hoop dat er veel kaarten zijn =[ want een deck bestaat uit 65 kaarten en als er dan alleen maar 65 rode akarten zijn is er niet veel keus..

    .Hopen maar...
     
  8. RedCandy

    RedCandy ~On Deathrow..

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe live-tag (complicaties met m'n broer onder rainbow six 3 :cool: ) add me!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2003
  9. Martijnisfijn

    Martijnisfijn Gladiator

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem. hij is al uit. Sinds gistermiddag. Heel leuk spel. Maar de quest is wel verdomde moeilijk. Kom nu al niet voorbij een lvl. En dat voor iemand die toch al een paar jaartjes (7) magicervaring heeft en geen slechte gamer is... Maar ja, Add me ff als je online wil. Mijn tag is Flexinator
     
  10. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Martijn, in hoeverre lijkt het op het kaartspel zelf?
    Het is niet spelen met een deck en dat soort werk, toch?
     
  11. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    martijn waar heb je heb gekocht? ik kon hem nergens krijgen
     
  12. Master BAZZ

    Master BAZZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Martijisfijn en ik hebbben hem donderdag gekocht bij de Gameshop in Den Haag.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik ga van de week ook maar ff kijken lijkt me een leuk spel!
     
  14. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer de hele dag gezocht in amsterdam.....nergens hebben ze hem nog:mad: iemand een tip?
     
  15. Martijnisfijn

    Martijnisfijn Gladiator

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Je speelt niet echt met een deck. Je hebt 10 spells die je unlimited kunt casten. Er zitten magicregels in als trample, first strike en haste. Je moet geen kaartspel verwachten want dat is het niet. Je moet wel tactisch bezig zijn met wat voor spreuken je cast en hoe je je deck samenstelt.
    En je kunt binnenkort online content downloaden (nieuwe kaarten) Het is erg leuk en geheel op multiplayer gericht. In je eentje raak je er denk ik wel snel op uitgekeken, maar online is het echt een heel goed spel. Master BAZZ en ik hebben al veel potjes uitgevochten op live. :)
     
  16. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij ook ff toe: Timmaniac NL
    Ik ben nog steeds hard op zoek naar het spel maar zodra ik het heb sluit ik mezelf op in mn kamer, met eten en dan ga ik een week lang spelen
     
  17. Master BAZZ

    Master BAZZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al op verschillende plaatsen gezien. de Gameshop in Den Haag heeft/had ze ( misschien hebben ik en Martijnisfijn ze voor iedereen zijn neus weg gekaapt :cool: )

    De Mediamarkt in Den Haag heeft ze en dan mag je aannemen dat alle mediamarkten ze heeft of krijgt.

    En Dimension plus in Groningen heeft ze. Check even hun site want je kan ze ook laten bezorgen als je het spel echt niet vinden kan.
     
  18. RedCandy

    RedCandy ~On Deathrow..

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    MTG:BG

    Bij mij moet ie nog binnenkomen, heb em bestelt.. ff w8en jongens ;)

    ach ja ben nog wel ff bezig met Rainbow Six 3 zit nu op een 1.04 ratio, maar ik zal jullie wel ff toevoegen
     
  19. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen die hem hebben, hoe is de online experience??
    heeft trouwens iemand al last gehad van dat ie vast liep?
     
  20. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina