Final Fantasy: Crystal Chronicle

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 10 nov 2003.

1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej mensen wie zit er net als mij zo heel erg te wachten op FF:CC, allen is er al wat bekend wanneer hij hier in NL uitkomt ik hoop het wel

thnx

Bespreek hier Final Fantasy: Crystal Chronicle

[​IMG]_O_

2. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
  3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Mij persoonlijk spreekt deze titel me veel minder aan als de "gewone"Final Fantasy reeks. Dit is na mij idee iets te vaag ofzo, ik ga wel voor X-2 :), maaarja dat is puur de smaak die van persoon tot persoon verschild :p

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    dubble post :{

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  5. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    uhm maar als ik dat zo lees MOET je een gba hebben om hem te kunnen spelen :{

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het moet niet, maar het voegt wel iets extra's toe aan de game. Ik als diehard Final Fantasy fan ga hem iig niet kopen. Het is mij iets teveel een party/multiplayer game geworden. Ik wacht dus ook gewoon met smacht op FF X-2. _O_ Op IGN heeft deze PS2 topper trouwens een 9.5 gekregen.

Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zelfde geld voor mij.

8. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy X-2 is ook rommel hoor,

dit stond op gamesdomain (betrouwbare site)

"In fact, that's almost this game's motto, its raison d'ĂȘtre - it is unlike any previous FF game. The teenage girls running around in skimpy outfits, constantly getting into Charlie's Angels poses, giggling like idiots, and trading girly high-fives doesn't really suggest Final Fantasy to us. "

"In the end, FFX-2 is exactly as envisioned: a cheaply made, cost-effective sequel to FFX that reuses the graphics, characters, enemies, and areas to create a mostly new gameplay experience. You might love it, you might really, really hate it "

lijkt me dus echt een stom idioot spelletje voor brugklassers ofzo net als DOAX, dus ik kies voor really, really hate it :D

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Echt flauw hoor om een game gelijk maar als puberaal te bestempelen omdat het hoofdzakelijk om vrouwen draait. :) Deze game is een topper ( ja ja FF fanboy ;)) en niets of niemand overtuigd mij van het tegenovergestelde tot ik hem zelf gespeeld heb.

10. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als een wijven spel voor mij :confused: .

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idem hier. Ik moet ook deze game weer gewoon spelen. Maakt me niet uit wat reviewers van de game zeggen. Final Fantasy 10 ownde hard, dus waarom zou deze dat niet doen.. :)

12. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ze gaan veel te ver in de gba link mogelijkheden. Voor zover ik weet is dit spel in je eentje stukken minder interessant, en wie heeft er nu 3 vrienden met gba's die bereid zijn om dit spel te spelen...
    Veel te veel gedoe als je het mij vraagt :mad:

13. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    TJa, ik vind het soms ook maar wat onzinnig dat linken met je GBA, maarja er zijn luitjes die het leuk vinden :)

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    is er trouwens al een EU release datum bekend?

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Kommop jongens ik denk dat er nu al wel menen zijn die he mhebben vertelllll........ ik ga hem van het weekend halen als me geld binnen is.. anders word het volgend weekend pas :mad:..

16. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm!!!!

Hij is in ieder geval leuker dan X-2 vind ik zelf... de multiplayer optie is cool. ziet er tot nu toe (heb 30 minuutjes gespeelt) erg cool uit (beetje Zelda:windwaker speelstijl)...

Vet zin om weer ff verder mee te spelen.... Na een half jaar wachten is tie er dan eindelijk (trouwens wel leuk dat mapje op je SP :))

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maar MOET je nou een gba hebben om hem te spelen of ken het ook gewoon zonder...

18. Que

Que Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 player: controller + eventueel gba voor radar.
    2-4 players: alleen gba.

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ow ok gelukkig... want ik heb namelijk geen gba dus .. maar goed dan ken ik hem wle spelen... alleen moet nocht ff wachten tot volgende week denk ik:mad:... stom salaris..

20. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat wel weer irritant is, is dat wanneer je bv. met 2 spelers speelt je ook 2x een gba moet hebben en 2x zo'n gba-kabel...

Deel Deze Pagina