Ik vroeg me af welke spelers jullie nu allemaal gecreerd hebben dus leek het me leuk hier een topic over geopend te zien. ( als de modjes het goed vinden . Dus stel hier je speler voor: Mijn speler: Naam: Ferrari Fer Service : 4 sterren Forehand: 5 sterren Backhand: 5 sterren Volley: 0 sterren Skills: Power Ace Service Topspin Natural Talent: Technician Official Rank: 165 Exhibition Rank: 211
Mijn speler: Naam: Piers Braam Service : 2 sterren Forehand: 5 sterren Backhand: 5 sterren Volley: 2 sterren Skills: Return Angle ? Topspin Natural Talent: Defender Official Rank: 210 Exhibition Rank: - Comment: Ik ga mn poppetje ietwat verbeteren, dus ik zal overnieuw moeten beginnen.
Mijn speler: Naam: ROBU Service : 3 sterren Forehand: 4 sterren Backhand: 4 sterren Volley: 3 sterren Skills: Return serve Power Risk shot ? Natural Talent: Defender Official Rank: 12??? misschien 13000... Exhibition Rank: - Eigenlijk zou er een fototje bij moeten.. Zal morgen ff kijken.. Zou leuk zijn als iedereen er 2 foto's kon bijzetten 1 van je kop en 1 van je hele outfit.
Word een beetje een opsom topic, maar ook als je geen live hebt kan je met een speler spelen ... dus ik verplaats hem naar het games forum.
ik had toen hier ook een thread van gemaakt en die werd toen geclosed. Maar goed mijn mannetje heet: M vd Graaf 3 4 4 3 return serve angle ace topspin online official ranking nu: 50ste
wat is joue? powerfull? mijne is technisch Stef serve 0 forehand 5 backhand 5 volley 4 return riskshot power risk shot ? exhibition 1822 official -
Misschien een plaatje van het poppetje erbij zal cool zijn . Ik heb zowel een vrouwtje als mannetje gemaakt. Vrouwtje ziet er leuk uit ...
Mijn ventje heeft dit: Serve: *** Forehand: ***** Backhand: **** Volley: ** Skills: Precision Angle Drop shot Slice Natural talent: Technician
Zal ik mijn schattebout ook maar posten dan . Dit lekkere dametje heet: Klont Ze is: Powerfull Serveren: ***** Forehand: **** Backhand: ** Volley: *** haar skills (buiten haar skills in bed ) zijn: Curved Serve Volley Riskshot Slice
Naam: John van Lottum (nederlandse tenniser 73 ATP entry ranking) Forehand: **** Backhand: **** Service: **** Volley: ** skills Precision Angle Ace ------- Natural talent Defense
Paul Natural talent: technician Skills: Precision Speed Risk Shot (foute keus) Slice Serve: * Forehand: ***** Backhand: *** Volley: ***** Exhibition ranking: 516
ik vroeg me af wat nu de beste 4e skill is. Topspin of slice als jke een baseliner bent zoals ik met een powerfull service. Want aan het net word ik zo afgemaakt. want daaraan heb ik niks besteed. Ik denk dat vooral curved service + ace en 4 of 5 sterren service je echt een groot voordeel geeft. Ik sla per wedstrijd gewoon 10-15 aces en das echt niet overdreven ofzo. Voordeel daarvan is dat je de druk constantbij de tegenstander zijn games legt. Precision is ook een leuke skill, maar als je 5 ster fore and backhand hebt dan gaan ze vrijwel altijd in. Iemand een idee over de ideale basliner en ideale serve volley gast? Hoe jij die zoun samenstellen. Ik vind zon mannetje bouwen wel ZO vet!!!!
het lijkt mij wel leuk om een topic te openen met scans van mensen die zichzelf hebben nagemaakt en daarnaast nog een foto van zichzelf, kijken wie het beste lijkt... maar is denk beetje lastig omdat maar heel weinig mensen kunnen cappen vanaf hun xbox
Mijn mannetje ziet er als volgt uit Naam: Maduro Service : *** Forehand: **** Backhand: ***** Volley: ** Natural talent: Powerful Skils Return Serve Risk Shot Power / had denk ik liever angle gehad Topspin.
Gamertag: Milo NL Serveren: *** Forehand: **** Backhand: **** Volley: *** Skills: return Serve speed ace top spin curve Talentowerful official ranking:NUMBER 1
Naam : Jenny Boser Talent - Defense Service *** Forehand *** Backhand *** Volley** Skills -return risk shots -Angle Ik heb ook nog een mannetje Name :Harry Dork Talent : None what so ever Skills : what skills? Edit: jammer trouwens dat je de ogen niet kan veranderen, alleen de kleur
Speel niet op live, maar dat komt binnenkort. Speel wel topspin en ook wel multiplayer. Mijn favo jongen heeft deze stats, maar liever krijg ik antwoord op de daaropvolgende vraag. Serveren: *** Forehand: **** Backhand: ***** Volley: ** precision/angle/passing/topspin Technician Maar ik scoor meetsentijds (tegen AI of gewoon multiplayer) met riskshots Met deze man heb ik nu 14 toernooien gewonnen en totaal 748 riskshots gemaakt. Ook veel fouten, maar dat was van een aantal dagen terug toen mijn timing niet goed was (eens moet je het leren ). Score jij ook vooral met superpowerplay? Want dat maakt mi de game wel eentoniger...