Fifa 2004 slecht spel!

Discussie in 'Algemeen' gestart door carlito, 11 nov 2003.

1. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie vindt de nieuwe fifa ook zo slecht? ik heb hem nu een aantal dagen en ik ben echt niet tevreden. dat "off the bal control" werkt alleen bij corners en vrijetrappen want in game werkt het echt voor geen meter! verder mis ik de optie bij "tournament mode" om de champions league en uefa cup te spelen??

nu ben ik met psv een career mode begonnen alles ging redelijk maar nu in het tweede seizoen heb ik me geplaats voor de champions league en dan zit ik bij ajax en feyenoord in de poule!! waar slaat dat nou weer op! punt kan het niet eens want nederland heeft maar 2 plaatsen in de champions leugue en je kan natuurlijk ook nooit bij een team uit je eigen land in de poule zitten. ik vind dit spel dus echt zwaar tegenvallen qua opzet maar ook qua gameplay.

wie is het met mij eens of vinden jullie het wel een goede game?

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    als je het slecht vind breng het terug, of verkoop het.

3. mcv

mcv XboX Live Junk!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het de slechtste fifa tot nu toe. Ik begrijp nie hoe EA het zo verneukt heeft. Echt jammer want ik verheugde me heel erg op deze titel maar het is een grote terleurstelling geworden. Ik speel nu nogsteeds fifa 2003 en PES :).

4. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga hem denk ik ruilen of zo, echt jammer! weet iemand wanneer en een andere soccer game op de xbox uitkomt?

5. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    PES 3 komt voor bijna 100% naar de Xbox, ik weet alleen niet precies wanneer.

6. Endorim

Endorim The Homertrix

Leuk Bevonden:
    1
    moet zeggen opzich is het ook een beetje jammer...maarre het is wel realistischer gworden..was laatst bezig tegen een paar vrienden en toen duurde het gwoon 18 (!) minuten voordat we EINDELIJK scoorden...tis dan niet meer zo snel en een doelpuntenfeest (ja owkee..ben nog niet zo goed, duurt nog ffkes voordat het op de andere niveau's ook 11-0 wordt zoals in amateur mode)..Maar het is zeker een heeeeeel stuk spannender! iets meer richting realiteit dacht ik zo. Maarja ik heb er nog niet heel veel tijd in gestoken, dus maybe veranderd mijn mening ook nog..

7. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ben ik met je eens en dat vind ik ook beter maar ik vind gewoon een aantal dingen echt niet werken, zoals dat off the ball control en je kan ook geen bewegingen meer maken want ze pakken toch altijd de bal af als je zoiets probeer? en er zitten gewoon een aantal foutn in het spel, zoals ik hierboven al gezegt heb

8. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je nou opgelucht. Fijn dat er zulke threads komen.

9. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ?? ik wilde/ wil gewoon jullie mening weten, fijn dat jij ook iets nuttigs te zeggen heb!

10. Suclmerot

Suclmerot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het pas een aantal keer gespeeld en ik kreeg dat off the ball control ook niet echt door. Maar de dode spel momenten zijn wel echt verbeterd. Evenals het hierboven al vermeldde realisme. Ook zijn er 1-2 tjes mogelijk.

En PES is ook niet perfect.

Ik wil m wel hebben, maar dan voor de PS2 omdat die als extra heeft dat het online is. Je moet het trouwens ook niet op een kleine tv proberen te spelen aangezien de spelers een stuk kleiner zijn geworden.

11. MUIS

MUIS H-E-L-D

Leuk Bevonden:
    0
    tja je bent ook voor psv............

12. MUIS

MUIS H-E-L-D

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is zo erg nog niet, ik vind het een heerlijk spel maar ik kan toegeven dat er ruimte is voor verbetering........ Nu vond ik 2003 echt een blamage! nee, PES3 wordt het wel HELEMAAL!!!!

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik ben er dik tevreden over!

in 2003 stond het vaak na 5 minuten al 5-0 ofzow :confused:

hier duurt het tenminste en tijdje voordat je scoort.

en als je trucje doet (linkertrigger + rechterstick) dan kom je vaak genoeg spelers voorbij, gewoon goed timen.

tis wel een realistisch spel! dus verwacht niet dat alles zomaar aan komt waaien, je moet er wel wat tijd in steken om alles onder de knie te krijgen.

14. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat je maar 10 minuten per helft kan spelen.
    Ik vind Off-the-Ball best wel handig, het had misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden, maar ik maakt toch regelmatig een goal dankzij Off-the-Ball control.

15. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als gamers wat moeite moeten doen om wat onder de knie te krijgen in een spel. Is het meteen een slecht spel. Dan zal je Pro Evo nooit aan schaffen want dat is nog veel pittiger. Vind je hem slecht ruil je hem om of verkoop je hem.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies dat vind ik nou ook...als ze iets niet meteen kunnen vinden ze het een slecht spel!

Een spel is zo opgebouwd dat je steeds nieuwe dingen leert die je kunt toepassen..(zoals Splinter Cell)
    Het zou natuurlijk niet leuk zijn als je alles al meteen kon...dan heb je ene spel binnen no-time uitgespeeld.

17. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vindt hem echt niet te moeilijk hoor, ik win nu ook al best regelmatig met 4-0 etc. maar daar gaat het niet om ik vind dat ze er gewoon meer tijd aan hadden moeten besteden het spel in gewoon nog niet af.

ik weet niet of jullie mijn eerste stukje ook hebben gelezen want daar zeg ik ook dat ik nu in het tweede seizoen zit in de champions league en daar zit ik bij feyenoord en ajax in de poule dat is toch gewoon slecht gedaan! in de andere poules is het ook hetzelfde, spaanse ploegen bij elkaar en franse etc.

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    En waar baseer je dat op dan?

Ik wordt er een beetje ziek van dat iedereen roept dat PES3 naar de xbox komt, daar is helemaal niets over bekend!

19. mwiekamp

mwiekamp The pride of Holland

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, de slechtste FIFA game tot nu toe....

20. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. dat is wel erg jammer dan.
    Fifa 2003 vind ik wel erg leuk, en ik speel het hardstikke veel.
    Jammer dat de nl competitie er verder niet in zit.
    Ik had toch wel verwacht dat fifa 2004 minstens net zo goed (en/of beter) zou zijn als fifa 2003, zeker met die nl competitie erin.
    Als ik al die reacties zo lees, kan ik hem volgens mij beter laten liggen :mad:

Deel Deze Pagina