Serious sam & Splinter cell vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door LYNX, 11 nov 2003.

1. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zit momenteel vast met beide games:

serious sam

bij de eindbaas van het 1e deel die rode demoon met die hoefijzers.. Op het laatst als je door dat deurtje vlucht krijg je een filmpje en daarna word je in een soort arena gestopt enkel met dat beest. Ook al schiet ik 30 kanonskogels op dat beest als ik nieuwe ammo ga halen heeft ie zich al weer helemaal gehealt. ik krijg em dus niet dood.

Splinter cell:

Het level na de chinese ambessy zit je op zo'n mijnenveld met zoeklichten, als ik het komplete veld heb doorgelopen weet ik niet meer waar ik heen moet je kunt daarachter tussen door gaan daar staan 2 vuilnisbakken en een opening hoog in de muur ik heb daar al een kwartier geprobeerd in te springen maar dat lukt niet ..

ik hoop dat iemand me kan helpen :D

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij serious sam door die hoepels springen met behulp van die schansen (staan aan de zijkant), als je alle 4 hebt gehad moet je of in die cirkel van licht gaan staan of je moet op m schieten. 1 van die 2 doet het. Ik deed namelijk beide :p.

3. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Serious sam & Splinter cell vraagjes

He bedankt! ik ga het zo even proberen. :)

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    met Splinter Cell moet je een wall jump performen, het is tricky, maar het lukt je vast wel, suc6 verder!

5. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell:

Je moet echt door die opening boven aan. Het is ff proberen, maar het moet kunnen.
    Succes.

6. ThaRealPlayer

ThaRealPlayer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij splinter cell hoef je helemaal niet via die vuilnisbak te springen, je moet gewoon daar bij die muur naar rechts en dan kom je in een klein hokje met bovenin een opening. Daar moet je via een muursprong komen, je komt dan in een horizontale ventilatiebuis.

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als je die hoepels alle vier hebt geactifeerd bij Serious Sam moet je snel met dat kanon op z'n kop gaan knallen. Dan ga hij nl aardig snel dood. Hij moet natuurlujk wel in het midden staan ;)

8. LYNX

Leuk Bevonden:
    0
    kan een van jullie mischien ook vertellen vanaf welke container je moet springen en hoe ? als ik op de ene container een wall jump doe kom ik wel op de goeie hoogte maar niet dichtbij genoeg, en als ik op de andrere container een wall jump doe stoot ik mijn kop tegen het plafon 8)

wie kan mij dit uitleggen _O_

9. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    op de container richting de opening springen>je haalt het niet, dus als je er bijna tegenaan knalt druk je nog een keer op de jump knop om een wall jump te performen. Sam zal dan op de rand gaan klimmen.

GrEeTz, Max

Deel Deze Pagina